BEN ASHAARI

Saturday, May 14, 2011

NOMBOR CANTIK MUNCUL DI TESCO......WAAA!!.

Salamm..haha, saja lah nak letak N3 selingan..bosannn weyyy hari2 entri masak, tapi ini kan blog masak..kann..kalau blog "gitu-gitu" lain lahh...Semalam kan semua blogger yang bertapakkan "blogspot.com" mengalami masalah. Jadi mat lepas Jumaat semalam bersama abang. telah menjalankan xtvt membeli barang dapur di Tesco, biasalah kan mat gebu, kalau berbelanja, mula lah aku beli, tapi bukan lah membazir, sebab ikut keperluan.

Mat beli barang tak banyak, tapi mungkin sebab zaman sekarang ni nilai matawang kita makin kecil, maka tu pasal kerap tergelincir dari landasan budget..huhu..Plan nak belaja RM 100, tapi terlebih sikit. Lepas belanja semua, pi lah bayar...Lepas siap kira, juruwang tu kata RM 111.11 encik..wahhhhhhhhh, tak caya, tanya lagi...berapa cik?...RM 111.11 encik...Cantik sehh nombor..betul tak...tak caya tengok resit atas...jadi dengan senang hatinya mat bayar lah...alahh tersasar sikit je kan dari budget, kira bukan lah masalah besar, kalau si mat berbelanja..kann.. Ok..tu saja cerita semalam yang tak berapa lah bess sangat, kalau nak bess, sila undi di sini..haha.....Ok jumpa nanti dengan N3 masak2... salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

7 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Mat..Klu g soping nie mmg selalu 'trover' budget..hihi

Muhamad Luqman Hakim Mahmud said...

ni mesti da bajet no tu..haha!!

Sunah Mohammad said...

macam no followers ngan pageviews pulak kannn..hahahah~

Kalamhati said...

waaahh!kebetulan lak..chanteeekkk la che mat!hehee

Sis-Lin said...

ni nombor peberet Shai Mat...hehehehe

aque said...

hehhehe mmg menarik la...
111.11


nanti jemput dtg.. saya suke minum susu dutch lady

isabelle said...

kena simpan resit tu, kot2 ada contest ke.
jgn lupa frame tau.hehe

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.