BEN ASHAARI

Monday, March 7, 2011

AKU TABIK PADA BLOGGER "ISTIMEWA" INI...

Salam. N3 selingan ini mat selit kan sebentar. Teruja dengan kegigihan, kecekalan blogger istimewa ini, anda harus selami blog beliau...kalau anda rasa anda blogger gigih, hebat dan cekal..bandingkan dengan kesungguhan blogger "Mohd Sukur Ibrahim" ini....Beliau walaupun tidak sempurna dari segi fizikal tapi cukup sempurna dari segi mental dan semangat dan prinsip...Moga Allah memberkati mu yeaaa....Blogger hebat yang blog beliau wajib anda singgah disini.... Pakcik Mat tabikkkk lahh sama luuu!!.....terima kasih juga untuk Ben Ashaari...haha Ben lagi..sila muntah darah yeaaa....

17 comments:

AdyBudika said...

pinjam nak up entri gak mat..aku suke baca blog yg pemberi semngat...aku kagum~~~~

Citarasa Rinduan said...

wah..kita serupa...lewat petang singgah blog aku tetap aku

logorithm said...

Wow! Girang jer dia walaupon tak sempurna fizikal... memang tabik!

iniialahaku said...

penah wat entry pasal dia ni dulu...masa hari oku sedunia...

mas.saari said...

dah singgah blog dia..
kagum dgn semangat dia!

Encik Shino said...

salam singgah dan salam perkenalan..
jalan2 cni.. :)

Warna Warni Kehidupan said...

dia insan terpilih yang hebat!!!

Nisa' Pasir Gudang said...

cik mat...hendak seibu daya kannn. bagus la dpt support from CMG

kak ina kl (2) said...

akak pernah jumpa beliau personally..suka tenguk dia.
dia tak kisah pun bercampur dengan blogger yang lain. Terharu tenguk kecekalan dan ketabahan beliau menempuhi alam penuh cabaran

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

belum berkenalan ngan dia mat gebu..nak kenal dia juga ye.tq!!

iqbalhakimi said...

kagum dengan beliau =)

aludrakencana said...

Assalammualaikum..saya pun amat kagum dengan beliau,syabas..!

Mohd Sukur Ibrahim said...

terima kasih sangat2 kerana sudi buat entri utk saya..

semoga saya dapat bersama2 mengharungi hidup ini bersama kalian..

all the best semua!

Noriz said...

bagus mat gebu... mesti dia gembira kan...

pRiNCe said...

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

Mat Gebu said...

@ mohd sukur - sama2, saya kagum dengan semangat kental anda..

ieda said...

dah singgah :)

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.