BEN ASHAARI

Saturday, January 29, 2011

PENGUMUMAN PENTING!!!....

Cakkk...hehe, kadang2kan, aku rasa macam mereng otak ni masa menulis, macam tak tune betul je, ada jee yang lari dan tergelincir. ok, bukan apa nak bagi tau, mungkin malam ni tak de N3, sebab mat ada urusan sikit...Sementara mat tak bersiaran untuk beberapa jam ini, sila lah jenguk2 blog sahabat2 maya yang lain dan jiran mat gebu tu..alahh Mat Rapi..haaa tak kenal....Ben Ashaari laaaaaa...haha, biasa lahh jiran sepagar guaaa...susah senang berblog kita bersama gitu...perghh..skandall gilaa..ok chowwww..salam sayang dari DTS - Mat Gebu..N3 ini akan lupus setelah mat gebu kembali bersiarannn.....

8 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

perhhhh ! len macam je bunyik ni!! mushkil!

Mama Gee said...

Hmm memang mustkil...MG nak pegi mana ni????Skandal ngan Mat RAPI tu ke??????

Jaja said...

Salam Che Mat...saya baru lg dlm dunia blog ni... mcm mana ek nak letak link kat blog sy klu sy ada amik resepi dr blog che mat.. tq

Henry Zackery said...

terbaek :) Blog Bebas

eqbalzack said...

saya nak jadi skandal tuan boleh? nak jd jiran sepagar jugak...hehe

iqbalhakimi said...

hehe..malam ni suruh bro ben buat entri masakan la.. =P

Sari Yusa Ibrahim said...

saspens jer... memang skandal ni... hahaha... asek promote blog dia jer, promotelah blog saya lak... hihihi...

Mat Gebu said...

hahahha..bertenang semua...bawak bertenang....

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.