BEN ASHAARI

Thursday, December 30, 2010

NOMBOR YANG AKU SUKA....~ 4664~

Salam semua..sebelum ada N3 masakan pagi esok, mat nak ucapkan terima kasih pada "Yana Ashalina" dari blog "Dari Tinta Hati" kerana melengkapkan follower DTS kepada "4664"..syukur alhamdulillah, walaupun perlahan ianya tetap bertambah....terima kasih juga mat pada semua atas kesudian anda. Jadi dengan ini, blog beliau akan mat letak dalam link DTS...Moga kita sama2 mendapat manfaat yeaa..Terima kasih sekali lagi...

11 comments:

Tok Esah said...

tahniah Mat Gebu!!! best tol ley duk la, blog list MG

miszlullaby said...

tahniah cik mat =) cikmat tak tdo lg,tgk bola ke?=)

Azli Razali said...

cikk mat HURAYY bola sepak negara menang. ahak cikmat rasa nak nangis nih pasal cik mat linkkan blog saya dalam blog masakan cik mat nih terharu nih blogger yang terrfemesr amos lagi tersohor sudi memnempekkan blog saya yang tak seberapa tuh hehe(sebenarnya suker heeh) tim kasih cik mat semoga saya terus dapat aura cik mat nak terus berblogger nih!

Mat Gebu said...

@ tok esah - terima kasih tok esah..saya merempit ke blog tok esah sat yeaa..hehe

@ misz - semalam tidur lewat, kena siap kan sesuatu dan ada sessi soal jawab...mata masih berpinau nihh..

@ azli razali - Pengsan..jgn kata saya mcm tu, mana ada femes lahh, setakat blogger masakan cikai saja chef..apa2 pun terima kasih yea..hehe

Norhafiza said...

No nak ucap gak tahniah pada 'Yana Ashalina'..TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!..

d_LA said...

tahniah MG..lawa no tu..tq gak sbb follow dla..dla mmg dh lama follow MG..have a nice day :)

akuanakpahang said...

Tahniah En Mat, makin ramai yang minat kat En mat nie :)
New Entry "Esok cuti umum 31.12.2010"

Ummi said...

Mat, kalau amik wat nombor ramalan boleh x nih! Wakakakakaa.....Tahniah la Mat oiii...usha ushaaaa lgk...hehe

hana said...

megi???!!! KIJAM KIJAM KIJAMMMMMMM!! huH! eh..luper nak ucap tahniah! wa mmg caya sama lu bebbbbb!!!

Miss Ran said...

bes betol de dlm list
hehe

nway mat gebu nye resepi kek coklat kukus mantop..

da try..sedap dan lazat

yana ashalina said...

tenkiuu cik mat!
sory bru prsan entry ny.huhu
lambt. (-.-")

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.