BEN ASHAARI

Thursday, December 2, 2010

MARI MENGUNDI LAGI....JANGAN MALU-MALU..


Salam semua, ok, undian peringkat ke-2 bagi blog pilihan Malaysia telah bermula dari 7 pagi 1 December 2010 - 2 petang 4 December 2010, di sini... Jika ada kelapangan waktu boleh lah mengundi tanpa ada rasa ragu2. DTS tidak mengharap apa2, tersenarai top 5 pun dah cukup bagus, DTS sebagai memeriahkan majlis saja, kita blogger memang kenalah membantu antara satu sama lain, lagi pun blog masak2 DTS - Mat Gebu ni apa lah sangat kan, tanpa anda semu...Oleh itu, buat pilihan bijakkk..jangan segan2...Ok itu saja, salam sayang dari DTS - Mat Gebu..

15 comments:

Azman Roslan said...

pilih jangan tak pilih..

Melur Jelita said...

Yaaaa...sudah tahu mahu undi siapa...he he he

cplud miera said...

oo yeah..selmt pg en mat..cplud dh undi ;) semoga berjya..go blog masakan go!

giha lalala said...

salam pagi cik mat...
undi adalah rahsia..
tapi giha akan undi cik mat punye,,

sile la ushar blog masakan baru giha.
baru2 nk bejinak mcm cik mat :p

http://gihalalalamasak.blogspot.com

n@iem88 said...

abes exam t leh undi g nie, sempat g. huhuhu

Melur Jelita said...

Salam Cik Mat,

semoga berjaya,InsyaALLAH. Sudah ada n3 khas untuk Cik Mat dan bloggers pilihan...

akuanakpahang (AAP) said...

Salam jejalan pagi hari...marilah mari pergi mengundi tunaikan kewajipan anda pada negara :)

New Entry "Perlukah kita menjadi seorang Pelakun Pak Pacak didalam Dunia seorang Blogger?"

RedBoys said...

macam mana nak tersenarai erk? hurm.

aNa d'sKoDenG said...

ads dah jalankan tanggungjawab...
ewah..cam pilihanraya plak kan?

lalink7 said...

dah undi kamu mat gebuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssss

fara dean said...

salam cik mat..
sy sokong cik mat!

iniialahaku said...

masak memasakla..

Mat Gebu said...

Terima kasih pada semua, jangan lupa vote untuk rakan2 yang lain juga..haha, excelikan tergelak tau masa tulis ni, ala2 calon pilihanraya, tapi mat gebu wakil "dapur"..hahahaha...

Anna Qawina said...

aslmkm Mat...sudikanlah teerima award dari Ana yangtak seberapa ni, sekian, terima kasih..:)

Just Dila79 said...

mari2 semua orang dapur undi CMG....menang mesti dalam tangan....

yieehaaaaa...!!!

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.