BEN ASHAARI

Tuesday, November 2, 2010

NUFFNANG PENING.....MAT GEBU PENGSAN.

Selamat pagi, dah sarapan?...Haha, nanti mat letak N3 masak2 yea, ini memang betul DTS blog masak2 lahh. Tajuk N3 sekejap ni "Nuffnang Pening...Mat Gebu Pengsan", mana taknya, semalam tiba2 ada kejadian luar biasa, bila carta 1 November 2010, mencanak naik tak hengat. Biasa kalau Isnin dalam 6+ K UV, sekali semalam hambik koo, terus jadi 8+ K UV!!!. penggsann...Wowwww..biar betul, terkejut guaa beb, chat dengan BA petang semalam, tanya dia, koo nya nuff ok tak, dia kata normal..Hmm mula dah otak ni fikir, si BA ni sah2 tak normal..yelah bayangkan DTS boleh dpt 6K sebelum jam 7 malam...gila kooo, kalau bulan puasa tu tak mustahil lah kan. Mat pasti semua yang ada iklan nuff menghadapi masalah yang sama kann... Ok tu saja...pstt bukan nak "EK' ok, letak tu, cuma nak tunjuk ketidak warasan situasi tersebut, tu jee.... Salam sayang dari DTS - Mat Gebu.

17 comments:

Azman Roslan said...

saya pun nak pengsan bile tengok tu.. hahah

Ibu Mifzal Arsyad said...

tahniah..sgt hebat...

Kak Rose said...

tahnaih jugak... nnti dah cashout jgn lupa share ya... nak gak merasa hasil nuffnang dati DTS... he he he

sarah-najwan said...

tahniah..lebih 8K semalam..blog hebat..isi padat..visitors terangkatlah...tahniah sekali lgi...

Ummi said...

Mat, akak pun baru tengok pagi ni semalam punya traffic, x penah2 dpt 3K UV laaaa...adeeii, selalu 1K lebih sikit jek...kalau pose2 pun dlm 2K jek...apasaaaiiii hah? Hehehe

LugieAmir said...

wow dia naik menggebu cam tuan dia gak.

Watierman, rmanbkr said...

Salam CMG...rezeki.....menggebu...!

Amirsyah said...

jeles2!

Shahrul Shaharuddin said...

Salam Mat gebu! =D
Ternyata masyarakat Malaysia menyukai blog anda yg BESTTT!!! =D

p/s: tak pernah nmpk muka Mat Gebu nie yeh! =D

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah cik mat
kemain tinggi hah graf cik mat

aibaks said...

bile la aibaks nk dpt hit camtu ye..huhuh

Hariz said...

Ekeleh abang mat nie.. Dah mmg rezeki kamu kot? Hahaha

Sis-Lin said...

blog masak2 mcm ko ok le tu naik mencanak..
tp klu blog aku ni naik cmtu, agknya entry apa la ek..huhuhuhu

EzzEddin said...

oh mat gebu..
ko memang dilahirkan HEBAT..
salute bro!!

♥yaya♥ said...

terpengsan jugak :p

Bizz said...

wahhh!!! toingggg ( tabik spring )

Love and Passion said...

macam mana nak buat nuffnang ni? Safe x?

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.