BEN ASHAARI

Thursday, May 20, 2010

BEN ASHAARI...JELAJAH BLOG VERSI 4.0..

N3 INI DALAM KEADAAN STICKY MODE SELAMA 3 HARI BERMULA DARI TARIKH DAN WAKTU IANYA DISIARKAN. UNTUK N3 BARU SILA SCROLL KE BAWAH.

Assalammualaikum semua, ok lagi sekali mat buat N3 pasal budak Ben ini, alaaa N3 sekadar mewar-war kan segmen terbaru jelajaH blog siri 4.0. Jangan pulak kata mat di"bayar", kita sekadar membantu antara satu sama lain..Blog ku masih seperti dulu, blog senja yang dihiasi dengan resipi2 ala kadar untuk dikongsi bersama...itu pun kalau ada yang sudi singgah dan menjengah. Ok berbalik pada jelajah blog sini 4.0, ini adalah kesinambungan jelajah2 yang dia pernah buat sebelum ni, jadi apa tunggu lagi...jangan lepas kan peluang....Syarat2 yang perlu anda patuhi ada tertera di blog Ben, jadi untuk lebih lanjut boleh lah ke siniiii..........

5 comments:

Ummi said...

Hahaa...letak iklan baru org datang nk tgk iklan angsa ke iklan kamben ke kan Mat kan...wakakaa..Iklan x berbayor leh la..kalau kena bayor...akak tol balik kat Ben kan, kan...hehe

Mat Gebu said...

salam kak ummi...
Tak pe kira amal jariah.....

Nina Suria said...

ada ka blog senja? kalo camtu blog kakmOn dah kena letak atas lagi la tu.. ye encik mat. I lap U muahhahaha *mana towel goud mornin kakmOn nih*

miss lolly a.k.a luvfareda said...

perghhh makin maju ben :)

Suejoshua said...

Biasa r Mat, tolong menolong sesama kawan apa salahnya kan..kan..kan