BEN ASHAARI

Saturday, May 9, 2009

SELAMAT HARI IBU SEDUNIA!!!

Terima kasih untuk Linn atas tanda ingatan untuk ibu2 sedunia ini....Mat juga dengan ini mengucapkan selamat hari ibu pada bonda tercinta Puan Jamaliah Hassan, moga sihat dan sentiasa di dalam jagaan yang maha esa....insya Allahh.....Dan tak lupa untuk semua ibu, dan juga yang bakal bergelar ibu...sudi2 kan lah yea ambik "memo" diatas, khas untuk anda....

7 comments:

ain said...

Terima ksih cik mat. saya ngan x malunya akan ambil memo tu dn menepekkannya di blog nanti!..hihi

Ayu said...

mat apa khabar..sekarang jarang update eh.. i always, looking forward..to ur new ideas and recipes..

arsaili said...

salam...selamat hari ibu moga mereka dirahmati ALLAH selalu...dan moga kita menjadi anak yg soleh

emil @ mamamia said...

salam cik mat...slamat hari ibu juga buat bonda cik mat moga slalu ceria..dilimpahi rahmat dan keberkatan ke atas seluruh keluarga..amin....by the way...thanks for the memo...

Ummi said...

Mat, salam dan ucapan Selamat Hari Ibu untuk bonda mak Yah jugak yaa..Moga anak2 sentiasa menyayangi dan Mat jaga bonda elok2 eh..rajin2 tau..nnt kena rotan or piat telinga dengan mak Yah...Pasal memo tu, akak dah baca2 dan nampak2 macam ada perkataan "umi" tu kiranya akak boleh amik jugak la kan, kan...hahaa..Terima kasih la Mat, siap wat ucapan jugak untuk kami ibu2 di sini.. :D

Nor said...

salam che mat, k.nor ni dtg nak amik gak memo dr che mat ni.. tq ya...

MrsNor said...

salam che mat. Akak pon dpt memo ini dr blogger lain yg dipass kan kpd akak.Tqvm