CHA GIO (POPIA) VIETNAM...

8/31/2009 08:10:00 PM
Salam sejahtera untuk semua, apa menu berbuka hari nie, mesti ada macam2kan, maklumlah bulan2 puasa ni ada tu mata jadi 3 - 4 lapis u, pula...
CHA GIO (POPIA) VIETNAM... CHA GIO (POPIA) VIETNAM... Reviewed by Mat Gebu on 8/31/2009 08:10:00 PM Rating: 5

PENGAT 1 MALAYSIA

8/31/2009 12:51:00 PM
Salam satu Malaysia untuk semua dan juga selamat menyambut hari kemerdekaan ke-52. Sempena hari bersejarah ini, mat pun buat lah satu jenis ...
PENGAT 1 MALAYSIA PENGAT 1 MALAYSIA Reviewed by Mat Gebu on 8/31/2009 12:51:00 PM Rating: 5

KERABU TAUGEH BONDA

8/30/2009 08:00:00 PM
Salam sejahtera untuk semua, apa khabar?..Amacam puasa hari ni, ada ke yang pingsan tergolek?..ahak...Ok hari ni kan mat makan kerabu yang s...
KERABU TAUGEH BONDA KERABU TAUGEH BONDA Reviewed by Mat Gebu on 8/30/2009 08:00:00 PM Rating: 5

SUP DAGING TETEL

8/28/2009 11:48:00 AM
Salam semua, kalau sampai nanti, genap lah seminggu kita berpuasa, ini sebenarnya mat masak semalam atas permintaan, jadi hari ni baru masu...
SUP DAGING TETEL SUP DAGING TETEL Reviewed by Mat Gebu on 8/28/2009 11:48:00 AM Rating: 5

KARI DAGING KERISIK

8/27/2009 08:19:00 PM
Salm sejahtera semua...mesti semua dah selamat berbuka puasa kan...Hari ni mat masak kari daging kerisik, kari mudah dan ringkas. Kalau ah ...
KARI DAGING KERISIK KARI DAGING KERISIK Reviewed by Mat Gebu on 8/27/2009 08:19:00 PM Rating: 5

ROTI SOSEJ BERKEJU

8/25/2009 05:49:00 PM
As'laikum semua, selamat petang, mesti semua tengah sibuk di dapur dan ada yang tengah gedek2 kat bazar ramadhan. Hari ni mat macam keh...
ROTI SOSEJ BERKEJU ROTI SOSEJ BERKEJU Reviewed by Mat Gebu on 8/25/2009 05:49:00 PM Rating: 5

TAUHU KUKUS BEBOLA AYAM

8/24/2009 05:46:00 PM
Salam untuk semua, dah siap2 untuk berbuka puasa ke?..Hari ni mat masukkan satu resipi mudah dan sihat, ini panas dari kukusan lagi yea, ba...
TAUHU KUKUS BEBOLA AYAM TAUHU KUKUS BEBOLA AYAM Reviewed by Mat Gebu on 8/24/2009 05:46:00 PM Rating: 5

BLACK PEPPER TUNA PUFF

8/23/2009 08:43:00 PM
As'laikum untuk semua, alhamdulillah selamat lah sudah kita menjalan kan ibadat puasa untuk hari ke - 2. Moga esok dan hari2 mandatang ...
BLACK PEPPER TUNA PUFF BLACK PEPPER TUNA PUFF Reviewed by Mat Gebu on 8/23/2009 08:43:00 PM Rating: 5

ASAM REBUS TEMPOYAK

8/23/2009 09:34:00 AM
Salam Ramadhan yang mulia untuk semua, semalam sibuk dari pagi sampai ke waktu berbuka, nak tangkap gambar masak2 pun tak sempat, cuma dapa...
ASAM REBUS TEMPOYAK ASAM REBUS TEMPOYAK Reviewed by Mat Gebu on 8/23/2009 09:34:00 AM Rating: 5
LAGI TANDA INGATAN DARI TEMAN2 BLOGGER... LAGI TANDA  INGATAN DARI TEMAN2 BLOGGER... Reviewed by Mat Gebu on 8/20/2009 08:19:00 PM Rating: 5

LEMAK SIPUT SEDUT

8/20/2009 02:54:00 PM
Yessss...lauk siput lagi, dah tentu lauk ulangan, bes tau masak lauk ulang tayang ni. Tapi minta maaf lah yea pada yang tak makan siput sed...
LEMAK SIPUT SEDUT LEMAK SIPUT SEDUT Reviewed by Mat Gebu on 8/20/2009 02:54:00 PM Rating: 5

ASAM PEDAS IKAN KEMBONG

8/20/2009 02:39:00 PM
Hari ni kan mat masak 2 jenis lauk ulang tayang, apa nak buat dah itu yang memenuhi selera, maklumlah tekak ni ada masa nak makan benda tuu...
ASAM PEDAS IKAN KEMBONG ASAM PEDAS IKAN KEMBONG Reviewed by Mat Gebu on 8/20/2009 02:39:00 PM Rating: 5
TANDA INGATAN DARI "CIK MIN"... TANDA INGATAN DARI "CIK MIN"... Reviewed by Mat Gebu on 8/19/2009 09:59:00 PM Rating: 5

SERUNDING UDANG KERING

8/17/2009 10:10:00 AM
Bila tengok serunding, dah macam nak raya...tapi serunding ni kan memang sedap dimakan bersama nasi impit, ketupat, lemang dan sebagai pele...
SERUNDING UDANG KERING SERUNDING UDANG KERING Reviewed by Mat Gebu on 8/17/2009 10:10:00 AM Rating: 5

DAGING GORENG KUNYIT....

8/16/2009 07:05:00 PM
Lagi satu lauk ulang tayang dan bukan nak kata apa lah yea....Ini lah lauk yang paling senang nak disediakan dan sedap pulak tu...Cuma yang...
DAGING GORENG KUNYIT.... DAGING GORENG KUNYIT.... Reviewed by Mat Gebu on 8/16/2009 07:05:00 PM Rating: 5
LEMAK PISANG MUDA LAGI!!!!.... LEMAK PISANG MUDA LAGI!!!!.... Reviewed by Mat Gebu on 8/16/2009 07:04:00 PM Rating: 5
TANDA INGATAN DARI "KAK INTAN MR"... TANDA INGATAN DARI "KAK INTAN MR"... Reviewed by Mat Gebu on 8/14/2009 05:39:00 PM Rating: 5

LEPAT PISANG

8/13/2009 11:45:00 AM
Salam sejahtera untuk semua, selamat pagi, dah sarapan ke?...Jom makan lepat pisang, ala kuih biasa yang selalu orang2 kampung buat, maklum...
LEPAT PISANG LEPAT PISANG Reviewed by Mat Gebu on 8/13/2009 11:45:00 AM Rating: 5

ROJAK TEPUNG

8/12/2009 05:52:00 PM
As'laikum semua, selamat petang Rabu, cuaca kat Sedenak ni mendung dan sat tadi hujan lebat u. Hari mat buat rojak tepung, resipi ambik...
ROJAK TEPUNG ROJAK TEPUNG Reviewed by Mat Gebu on 8/12/2009 05:52:00 PM Rating: 5

PERINGATAN

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.

Powered by Blogger.