BEN ASHAARI

Sunday, July 10, 2011

BAGI MAT GEBU CUTI HARI NI YEA....

(Gambar Ehsan Google)

Salam pagi Ahad, hari ni mat berehat sekejap dari blog yea...Jadi jangan rinduu (kononn lah kan..kot ada yang nanges2..meraung2...kah kah kah). Hari ni ada benda nak buat jadi mat tak dann lah nak masak, tapi kalau ada cerita pasal makan2..nanti mat update..Pada semua, jaga diri dan habiskan hujung minggu anda dengan keluarga dan perkara2 yang berfaedah, kata orang masa berkualiti gitu. Kalau nak masak2 pun ok gak. Sementara mat tak bersiaran ni, sila lah singgah di blog sahabat2 maya dan juga blog jiran mat....Ok jumpa nanti dengan entri masak2...akhir kata, assalammualaikum, salam sayang dari DTS-MAT GEBU...muahhhhh!!!....hmmmm..gerraaaaammm...

16 comments:

Deliah's Deli said...

slmt bhujung minggu! :)

Mat Gebu said...

@ deliah's - terima kasih, untuk anda juga..

Roxane said...

salaam pagi minggu CMG, rindu lah dgn resipi yg akan di tayang...

Citarasa Rinduan said...

hari nie okey..
esok2 tak boleh tak cik mat..
ehheheheh


PS; singgah hantar ikan mayong asam pedas

Sis-Lin said...

Juma di Jusco Mat! Aisha ada eh sekali..he he he he....

Jom jom...hahahhaa

CT Delima said...

As'salam Mat

Penat shopping kat bandar JB eh semalam... hehehe. kak ct pun macam nak cuti2 masak gak arini macam nak kemas seluruh rumah pulak rasanya. Selamat bercuti2 walaupun jap lagi mesti kuar menu masak2 kan..kan.. hehehe

aDda said...

cuti? ape lagi g picnic la...:)

Sunah Sakura said...

kenapa ada perkataan geram tu?

~..Lesung Batu..~ said...

baru nak tanya mcm kak sunah..nape ada pkatan gerammmm tu??=p
selamat berhujung minggu pcm!!~

JIJI YU said...

nak meraung dah ni

H.J said...

selamat berehat mat..haha

Kalamhati said...

nanges guling2 dah ni...ekekeke

Selamat berehat Che Mat..=)

Ummi said...

Mat, ko cuti pi hunting ke..hehehee...xpa, cuti puas2, esok msuk ofis blk taaauuu...hehe

ShashaCatering said...

Ini bersiaran la ni, betul tak? Cuma takder resipi masak2. Tak apa asalkan ada coretan Cik Mat dah cukup untuk kami semua.

Selamat bercuti masak2 ;)

Mat Gebu said...

Terima kasih semua..i lep u all..muahhhh..

Niena Pengembara Ilahi said...

comel kucing ni :D

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.