2929.....BUKAN NOMBOR EKOR...

Salam semua, N3 selingan sebelum mat letak N3 masak2 nanti yeaa...Wahh tadi baru perasan follower blog masak2 mat gebu dah "2929"...lama juga nak dapat banyak tu, yelah blog masak2 kan..bukan femes mana, hangat pun hanya bermusim, terutama bulan Ramadhan dan awal Syawal. Lepas tu jadi lah seperti hari2 biasa.. apa2 pun syukur alhamdulillahh..

Teringat mat pada salah satu N3 Ben Ashaari berjuduk "Bantu follower dapat traffic??"...boleh baca disini... Mat pun terhutang budi juga dengan Ben (HEBAT LAHH!!), kalau lah kami tak bekerjasama, rasa2nya sukar juga mat nak dapat follower ramai, yelah blog budak2 muda mana laa yang suka blog macam ni, kecuali lah kalau ada gambar2 artis atau cerita2 sensai masakini. Jadi pesan mat, walau pun kita blogger lama, dan rasa agak selesa, jangan mudah mendabik dada....perlu merendah diri dan mengaku kekurangan kita...tak salah dan rasa mat kita akan lebih dihormati dengan sikap begitu..

Akhir kata terima kasih pada semua, hmm dah macam buka blog masak2 pulak kan..sabar yeaa, insya allahh N3 akan datang ni berkisar pasal masak2 dan benda2 yang bersangkut paut dengan dunia masakan....salam sayang untuk semua...Mat gebu macam nak pitam dah tengok pinggan mangkuk, kuali dan periuk!!...

Post a Comment

12 Comments

  1. HUIH.. skitt laggi nak mencecah 3k... TERBAEKLAAHHH ... hehe.. blogger kena saling bekerjasama .. banyak pihak nak jatuhkan blogger .. kalau bukan blogger sendiri membantu , nak harap sapa lagi kan ?? Takkan nak guna GPS lak ?? EHEHE. jauh tersasar ..

    Apa pon mat ... tahniah dan jutaan terima kasih diatas kesudian bekerjasama dengan blogger tepi pantai seperti saya ini ....

    ReplyDelete
  2. Tudia Aih Mat! Majulah Masakkan Untuk Rakyat Malaysia.. Hahahah Biaq semua sehat2 badan

    Memang powerlah mat gebu! bertambah gebulah gamaknya! hahaha

    ReplyDelete
  3. salam Ben...
    Hehehe, tapi tak bley lawan 3200 tuu, tau dak blog sapa, baru 1 tahun jagung tuu...Terima kasih juga pada Ben..

    salam Hariz...
    Hahaha, koo ni macam mat belia lahh..

    ReplyDelete
  4. Haruslah ceq nie mat belia.. Muda mudi lagi naa.. orang cakap bergetah gitu.... Mat Ada? hahaha

    New Entry ProfHariz
    Salahkah Jika Aku Menegur?

    ReplyDelete
  5. tahniah cik mat...tue semua berkat ilmu yg cik mat curahkan pada kami budak2 baru blaja neh...

    ReplyDelete
  6. Tahniah la Mat..ko mmg TERBAIK, Ben mmg TERHEBAT...hehehee...Blogger tepi pantai kawan dengan blogger tepi kuali...waaah mmg ngam! Sambil makan, sambil duk bersantai di tepian pantai..hehehehe..Apapun tahniah sekali lg Mat!

    ReplyDelete
  7. Salam MG,

    Kalau saya jadi follower yang ke-2929 mesti saya bangga, cantik no. tu. Tapi saya prefer jadi silent follower dulu sebab saya hanya dapat berblog bila ada masa senggang jerr ... Tak de ke cenderamata istimewa dari MG untuk follower yang ke-2929???
    Teropong sekarang ni dah jadik 2937, wooo femes betulll lah MG nie, anyway tahniah juga dari saya, orang pemurah macam MG ni pintu rezeki terbuka luas, InsyaAllah.

    ReplyDelete
  8. Taniah Cik Mat...makin gebu lagilah blognya...makin menjadi-jadi...taniah sekali lagi

    ReplyDelete
  9. blog mat gebu ni mmg da ada pelawat setia ha....mcm wa

    ReplyDelete
  10. tahniah cik mat..
    kalau bole nak jadi mcm ni juga..tapi sy budak baru belajar..hihi

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat Cik Mat. Blog Cik Mat makin mantap dan dah ramai pengikutnya.. Itu belum campur silent reader lagi tu. Tahniah Cik Mat.. teruskan berkongsi resepi2 menarik dgn kami ye.. Terima kasih yg teramat sangat.

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.