BEN ASHAARI

Tuesday, April 6, 2010

TERIMA KASIH "KAK LIZA"....

Salam semua, sebelum terlupa, mat ambik award dari Puan Hanieliza Kamaruddin atau dikenali di kalangan kami dengan panggilan mesra "Kak Liza". Pakar memasak serta membuat kuih2 melayu, kalau tak pakar, masa kan dia telah menerbitkan buku masakan yang begitu mendapat sambutan di pasaran...Mat pun ada buku2 kak liza tu dan secara jujur dan ikhlas hati, buku kak liza tu amat sesuai untuk mereka yang baru2 nak menjinakkan diri ke dapur, atau mereka yang masih tercari2 menu untuk dimasak. Pada pendapat mat, buku kak liza tu pun sesuai diberi sebagai hadiah pada mereka2 yang melangsungkan perkahwinan, boleh lah jalan2 pi blog kak liza tuu di sini yeaaa...Akhir kata, terima kasih untuk kak liza atas tanda ingatan ini....Oh yea, award yang sama juga mat pernah dapat dari "Ben Ashaari"..si budak besi....thanks again for both of you!!..

4 comments:

cikgu isza said...

penyeri dunia blog :)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

tahnih abg mat.........mmg layak dpt..ayu suka lah jengah ari2.......

Sari Yusa Ibrahim said...

salam, saya sokong!

Mat Gebu said...

salam cikgu isza...
Betul tu cikgu...sedikit masa dulu pun musim bagi2 award ni hangat sungguh...sekarang ianya kembali semula...

salam puan siti...
Terima kasih atas kesudian singgah di blog saya...tapi kat sini kita bebel bab benda2 ni jee lahh..kalau nak bebel hangat, dah tau kan nak pi kat blog siapa..

salam sari yusa ibrahim...
hahaha, saya pun sokong juga...sokong diri sendiri..hahaha..

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.