BEN ASHAARI

Tuesday, June 23, 2009

KANAK INI TELAH SELAMAT DITEMUI!!!

Syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnianya....kanak2 ini telah selamat ditemui..Oleh yang demikian...N3 ini telah mat tukar tajuknya....Moga Allah swt memelihara anak2 kita semua..insya allahhh....Terima kasih juga pada semua yeaa...Untuk maklumat lebih lanjut boleh baca di ruangan "komen"

10 comments:

Sis-Lin said...

alahai kesiannya mak ayah dia...
insyallah tuhan sayangkan mereka,nnti pasti ketemu la budak 2org ni..
adik beradik ke mat?

CT Delima said...

Alah...kes budak hilang lagi ker..adehh takut lak bila fikir2kan. kemana lah anak2 ni pergi agaknya. comel2 keduanya....insyaAllah akan disebarkan okey.

ShaZiLa said...

pada semua anak2 puan miza sudah pun jumpa mlm tadi..alhamdulilah

Masayu Ahmad said...

salam

gambar pertama Ahmad Zakry dan kawannya

gambar Natasha tak ada tu

boleh tengok di sini.

www.naufalsayang.blogpot.com

kak zaa said...

mat dan kawan2 yang lain..
dah selamat dijumpai

"Salam...
Hanny dapat sms tengah malam tadi dari Miza. Beliau mengucapkan jutaan terima kasih atas doa, sokongan dan bantuan semua dalam usaha beliau mencari anak-anak beliau yang hilang. Pihak polis telah menghubungi beliau dan mengatakan bahawa anak beliau telah selamat berada di balai polis. Kini anak-anak beliau telah pun berada di pangkuan beliau. Sila inform kepada semua mengenai berita gembira ini. Terima kasih semua atas bantuan dan sokongan anda. Hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalas jasa anda semua. Inilah dia bukti apabila kita BERSATU. Terima kasih.


Dear friends,
I just received an sms from Miza last nite. She conveyed her warmest thank you to all for the duaa, supports and helps in her search for her missing children. Police had contected her and said that the children are in their custody. Now the kids are safe and sound at home. Please forward this email to all and share the good news. This is the result of a UNITE COMMUNITY... Thank you so much. "

alhamdulillah

noorcahaya said...

camner leh jumpa tau tak....

Mama Vogue said...

Alhamdulillah ...lega rasanya....cuma Sharlene dan Asmawi yg masih tak ditemui. Semoga Allah melindungi mereka berdua dan semoga kisah Nurin takakan berulang lagi.

Rinna said...

Alahmdullillah dah selamat yer budak2 2 org nie.. bagusla tuh..

Mat Gebu said...

Saya pun turut bergembira atas penemuan kembali budak2 tu...Legaa kan, terima kasih pada semua yang memberi sokongan...

Ummi said...

Laaahhh dah jumpa ek..alhamdulillah..baru nak rasa risau..dah jumpa..bagusnya kalau semua camtu..hilang je, jumpa..hilang je jumpa..tp jumpa sihat walafiat la hendaknya... :D