BEN ASHAARI

Wednesday, January 7, 2009

TAG DARI KAK "N"....

Buat tag dari kak "N" dulu.....harap kak N ok lah yea dengan jawapan tag nihh...Jom kita tengok!!!...

7 FACTS ABOUT MY SELF :-)
  • Anak bongsu dari 4 orang adik beradik...semua jantan u, mak kita kata yang perempuan semua tak menjadi (3 x dia keguguran..sian mak aku!)....
  • Degil tapi tak jahat, kalau bercakap ada kala, macam baru lepas minum minyak pelincir...lajuu semacam, hingga lah sampai di stesen sesuai, aku berhenti leer cakap.
  • Kalau nak sesuatu tu mesti nakk juga, tak kira lah bila masa akan dapat..Tapikan ada kala sampai lupa apa barang yang aku nak, sebab banyak sangat..ahaks!!
  • Paling risau kalau ada pinggan mangkuk lom basuh....sanggup bangun malam2 sebab nak cuci pinggan...sebab mata tak boleh lelap asyik teringat2...
  • Lagi suka guna lesung batu dari blender....tapi kalau kisar cili kering, aku guna blender laa, kalau setakat rempah2 lain tu, lagi suka guna lesung batu, hasilnya berbeza sungguh tau..
  • Tak suka besar2kan pekara yang kecik, sampai tapi heboh macam menteri kena tangkap khalwat gitu u!!
  • Lagi satu kan nak kabar, mat alergi pakai kasut u!!...nanti kaki jadi merah dan melecet..siankan aku, ala2 orang asli gitu!
6 UNSPECTACULAR QUIRKS :-)
  • Suka bising2 kat anak buah, suruh cuci kaki laaa, tangan laaa, jangan pegang barang2 kalau tangan ada minyak. Depa sampai "hangat' wooo dengan pakcik dia niee!!
  • Ada kala macam sensetif, tapi kejap jeee...alah biasalah manusia kan ada perasaan, setakat sensetif sikit tu normal laaa..
  • Rasanya dah 33 tahun, Allah panjangkan usia, merajuk tu boleh kira laa...Ntah macam tak reti nak merajuk, tapi kalau aku merajukkk.....terus lancarkan mogok...tak masak!!!!
  • Kalau nampak ikan dan sayur2 segar, semua kita rembat. Lepas dah bawak balik rumah, lambak kat meja, baru plan nak masak apa...
  • Suka beli2 barang, ada tu tak bukak lagi balut dia....
  • Suka berahsia kalau beli2..yelah kalau omak den tau..habih laaaa...seminggu kena rewind ayat2 cinta dia pada hamba!!!
Sekian jawapan TAG yang diberi oleh kak N...Tak yah tag orang lain laa yeaa...
~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~

1 comment:

Azita said...

semua lanang? cam hubby i gak, lagi la...7 org!!!! tu sbb cik mat suka dan pandai sesangat memasak ye.. tak suka pakai kasut? cam elyana tu? abis tu, gi jusco pun x pun x pakai kasut le ye?....dlm keta le...!