BEN ASHAARI

Tuesday, September 23, 2008

SHORTBREAD MARBLE

Shortbread Marble

Ini pun resipi lepas, rasa maca malas nak nak tulis.....Resipi asal dari fotopages, "Mak Lang" yang femess tuu!!! Terim kasih Makk Lannggg!!!......Boleh rujuk disini untuk resipi....

2 comments:

rapheydhillo said...

teringin gila nak buat.. semalam pegi BWY kat puchong cari loyang dgn cutter, tp dah abih.. sblm tu dah pi kat chow kit.. abih jugak.. klu tak pakai loyang tu ok tak? nanti nak potong susah, kan!

stormz said...

en mat gebu,

sy dh try resepi ni. mmg shortbread tu lembut ke?


Jom baca Pantun raya kat blog saya

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.