TAG DARI KAK UMI - E CUTE...... - Dapur Tanpa Sempadan...

Thursday, May 1, 2008

TAG DARI KAK UMI - E CUTE......

Batu tergantung

Mat nak selesai kan TAG dari kak umi-e yang comel lagi penyayang tu...Nasib baik tag senang, bukan jenis tag 'cekik darah'.....Ahaks..amponnn kak e!!! (gambar di atas hanya hiasan, tak de kena mengena dengan 'tag' ini...)

Peraturan @ Rules :-)
  1. Link to your tagger and post this rules on your blog.
  2. Share 7 facts about your self on your blog, some random, some weird.
  3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
  4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.
7 facts about me :-)
  • Suka memasak, bagi orang makan dan suka terima kritikan walaupun kritikan mereka ala2 "longkang".
  • Seorang manusia yang agak konservetif, ortodox dan masih ada tebiat berfikir gaya orang2 dahulu kala (tapi yang positif yeaa!!!).
  • Suka kucing, tapi ada masa tak suka dan masa tu macam nak rebus kucing tu....memang pelik!!!
  • Tak suka fikir benda yang remeh dan malas nak ambil kesah tentang komen2 orang yang tak membina....nyampah!!!
  • Suka kongsi tips2 memasak dan teknik2 baking dari orang lain yang lebih pakar dan berpengalaman.
  • Jenis manusia yang agak "ketinggalan" dalam bersosial....hahaha mesti tak caya kan!!!
  • Suka antik, paling suka yang melibatkan alam melayu dan antik cina peranakan.....
Sepatutnya mat kena sebarkan tag ni pada 7 orang blogger, tapi rasa2 cukup lah sampai kat mat saja....ok!!...

3 comments:

Nina Suria said...

cik mat! tag nomo 3 tu memang serupa, kita pon taim kusying tu mencecer musnahkan rose kakmOn rasa nak semelih aje dan panggang lepas tu nak kasi makan pada tuannya *semunyikan tanduk tumbuh atas kepala* muahahahahaha

savemezero said...

Subhanallah...

umi_e said...

mat... bab suka masak, kasi orang makan tu yang best! Nanti masak sedap2 panggil kami makan lagi eekkkk :D :P

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.