BEN ASHAARI

Thursday, May 1, 2008

TAG DARI KAK UMI - E CUTE......

Batu tergantung

Mat nak selesai kan TAG dari kak umi-e yang comel lagi penyayang tu...Nasib baik tag senang, bukan jenis tag 'cekik darah'.....Ahaks..amponnn kak e!!! (gambar di atas hanya hiasan, tak de kena mengena dengan 'tag' ini...)

Peraturan @ Rules :-)
  1. Link to your tagger and post this rules on your blog.
  2. Share 7 facts about your self on your blog, some random, some weird.
  3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
  4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.
7 facts about me :-)
  • Suka memasak, bagi orang makan dan suka terima kritikan walaupun kritikan mereka ala2 "longkang".
  • Seorang manusia yang agak konservetif, ortodox dan masih ada tebiat berfikir gaya orang2 dahulu kala (tapi yang positif yeaa!!!).
  • Suka kucing, tapi ada masa tak suka dan masa tu macam nak rebus kucing tu....memang pelik!!!
  • Tak suka fikir benda yang remeh dan malas nak ambil kesah tentang komen2 orang yang tak membina....nyampah!!!
  • Suka kongsi tips2 memasak dan teknik2 baking dari orang lain yang lebih pakar dan berpengalaman.
  • Jenis manusia yang agak "ketinggalan" dalam bersosial....hahaha mesti tak caya kan!!!
  • Suka antik, paling suka yang melibatkan alam melayu dan antik cina peranakan.....
Sepatutnya mat kena sebarkan tag ni pada 7 orang blogger, tapi rasa2 cukup lah sampai kat mat saja....ok!!...

3 comments:

Nina Suria said...

cik mat! tag nomo 3 tu memang serupa, kita pon taim kusying tu mencecer musnahkan rose kakmOn rasa nak semelih aje dan panggang lepas tu nak kasi makan pada tuannya *semunyikan tanduk tumbuh atas kepala* muahahahahaha

savemezero said...

Subhanallah...

umi_e said...

mat... bab suka masak, kasi orang makan tu yang best! Nanti masak sedap2 panggil kami makan lagi eekkkk :D :P

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.