BEN ASHAARI

Saturday, February 13, 2016

LEBIH SIHAT DAN SELESA DENGAN JUS ANNONA

Dalam dunia serba modern ini, kita bekerja keras untuk menjalankan kehidupan seharian yang makin mencabar. Ada masa sampai terlupa perihal kesihatan diri sendiri. Bila bekerja dalam keadaan masa tak menentu, masalah pertama yang kita semua akan hadapi, berkaitan dengan emosi - stress, selalunya wanita yang mengalami stress terlampau, mudah mendapat penyakit-penyakit lain seperti kemurungan dan migrain, Ini juga boleh menyebabkan ketidak seimbangan hormon dalam badan.

Mengikut kajian, wanita seawal usia 20-an sudah mula mendapat gejala2 tersebut, apa tah lagi bagi wanita-wanita yang bekerja dalam masa sama menjalankan tanggungjawab sebagai suri rumah, berat ok kerja-kerja rumahtangga ni. Ini termasuk juga mereka yang menjadi suri rumah sepenuh masa, ada tu suami dah balik kerja mereka masih menguruskan hal-hal rumah termasuk menjaga anak-anak. Mereka sebenarnya perlukan tenaga yang lebih untuk kekal cergas dan bertenaga. Satu lagi yang menjadi igauan ngeri wanita bila usia bertambah ialah terjadinya simptom-simptom seperti berikut...
  • BADAN - sukar tidur malam, cepat letih dan tak larat, sakit-sakit badan dan sukar membuang air besar.
  • EMOSI - migrain dan stress
  • KESIHATAN RAHIM - senggugut, tidak subur, ketumbuhan dalam rahim (cyst & fibroid), period tidak teratur.
  • WAJAH - kulit nampak tua dari usia, jerawat, kulit kusam dan tidak berseri.
Simptom di atas berlaku bila sel-sel dalam badan diserang oleh molekul-molekul berbahaya yang terhasil dari proses pencernaan bahan makanan dan ubat-ubatan yang dipanggil radikal bebas. Dan dalam badan kita perlu cukup antioksiden untuk melawan radikel bebas ini agar tubuh sentiasa sihat dan segar. Bagaimana pula JUS ANNONA dapat membantu tubuh badan? Dalam JUS ANNONA terkandung antioksiden yang amat tinggi (disahkan oleh MARDI), dengan pengambilan JUS ANNONA, secara tak langsung badan kita menerima kebaikkan tersebut....psstt...selain bertenaga, anda akan kelihatan lebih muda dan bergetah...ehemm..

Dan secara langsung simptom seperti che mat kongsikan di atas tu anda akan dapat atasi, tapi kenalah rajin amalkannya, jangan hari ni ambik...minggu depan baru ambik lagi. Kalau macam tu susahlah nak nampak hasilnya. Bagi yang ada penyakit kencing manis, anda boleh amalkan JUS ANNONA dan dari sumber yang che mat perolehi, JUS ANNONA dapat menyembuhkan luka dan kudis akibat kencing manis. Senang cerita ia bertindak dwi fungsi untuk kesihatan dan kecantikkan. 

Banyak lagi khasiat yang terkandung dalam JUS ANNONA, apa-apa pun setiap orang punya ketahanan tubuh yang berbeza-beza, jadi kena sabar, jangan baru ambik 4 - 5 kali dan takde kesan, terus tak nak. Bak kata bidalan orang lama, penyakit ni datang macam ribut, tapi nak pergi macam semut. Yang penting ikhtiar dan doa kita, selebihnya urusan Allah swt. Sebarang maklumat seperti harga, promosi, testimoni, khasiat dan sebagainya anda boleh singgah...

LAMAN WEB RASMI ANNONA : JUS ANNONA

FACEBOOK : JUS ANNONA

FB PAGE : JUS ANNONA

ANNONA CARELINE...
  • 016 - 449 7181
  • 016 - 446 7181
  • 016 - 446 4181

6 comments:

Nazlee Ismail PCL said...

penghidap kena yakin dfn jus annona dan sentiasa berdoa mohon kesembuhan daripada-Nya

syima yusuf said...

syima suka jus annona ni. rasanya sdap n mudah d bawa kemana-mana

Rizziela said...

Sedapnya buah durian belanda

Yan Ty said...

Menarik. Durian belanda ni byk khasiat..Perrrghhh tang migraine , stress cm best pastu sejak nk nk nek usia ni tapi aktif sesuai kot try out jus ni.

Hafiz Rahim said...

Nanti nak cuba bagi isteri minum.. dia ada senggugut. Tapi bagi dia lepas bersalin nanti la. hehehe

Mohammad Khairil said...

https://www.wowapp.com/w/ayie_iema06/Kay-Ril

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.