SET HIDANGAN 'ROSES', TERBARU DARI CORELLE

(set hidangan corelle 'Rosabelle)
Assalammualaikum, anda dah siap masak ke?...Kadang-kadang bila kita memasak untuk keluarga atau pun ketika hendak menjamu tetamu, selain makanan yang sedap, cara menghidang juga perlu dititik beratkan. Biar nampak kemas, elok dan tertip. Hal-hal seperti ini selalunya melibatkan penggunaan set kelengkapan hidangan atau senang cerita set pinggan mangkuk. Kalau dapat nak yang cantik, menarik, tahan dan lasak. Jika anda nak sesuatu yang tahan lama dan kekal cantik sentiasa, apa kata dapatkan set hidangan corelle..

(corningware corak 'Rosabelle')
Cantik ke?...Bess ke set2 corelle ni?...Baru-baru ni che mat berpeluang menggunakan set hidangan corelle dan caserol corningware. Corelle ialah set pinggan mangkuk dan corningware pula kelengkapan memasak yang selamat digunakan atas api dapur, selain oven dan ketuhar gelombang mickro. Dibawakan oleh World Kitchen (laman web di sini) yang telah bertapak sejak 45 tahun dahulu. World Kitchen telah membawa masuk lebih 140 corak corelle ke Malaysia yang menepati citarasa pengguna-pengguna di Asia.


Pada 10 Jun, 2015, corelle telah melancarkan corak terbaru set hidangan siri 'Rosabelle. Dengan corak kuntuman mawar. 'Rosabelle' dalam bahasa Perancis yang membawa maksud 'bunga ros yang cantik'. Keindahannya berinspirasikan zaman era Victoria yang begitu klasik dengan sentuhan gaya modern. Bila anda gunakan untuk menghidang, yang biasa-biasa juga akan kelihatan mewah, macam dalam gambar hidangan kat atas tu, cantikkan..yelah dah nama pun set corelle Rosabelle. Kenapa harus corelle menjadi pilihan anda, apa keistimewaannya?...Meh che mat kongsikan.

Antara ciri-citi keistimewaan corelle yang anda patut tahu...
  • Diperbuat dari vitrelle, sejenis bahan yang merangkumi tiga lapisan kaca laminasi yang menjamin ketahan setiap barangan corelle.
  • Tidak poros, ini membuatkan produk corelle tidak menyerap kotoran dan bau. Lebih mudah untuk dibersihkan.
  • Selamat digunakan dalam ketuhar gelombang mikro, oven, tahan hentakan, ringan dan mudah dicuci.
  • Ringan dan menjimatkan ruang menyimpan. Corak kekal cantik dan bergaya, paling penting ia selamat digunakan (selebihnya, anda boleh lihat video di bawah ini ).




Amacam, tak teringin ke nak beli untuk Hari Raya yang bakal tiba nanti. In sha Allah berbaloi dengan wang anda, tahan lama dan amat cantik dihidangkan atas meja makan. Psst..belilah dan hadiahkan pada isteri atau ibu anda, pasti ia jadi satu kenangan abadi. Bagi yang berminat boleh dapatkannya di AEON, JUSCO dan sebagainya. Untuk sebarang tips, promosi, pertanyaan dan produk terbaru, anda boleh like dan follow FB World Kitchen di sini.... Corelle, kenangan abadi hingga akhir hayat.....

Post a Comment

3 Comments

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.