BEN ASHAARI

Saturday, December 14, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK MEREKA2 INI....

(Gambar dari FB Ady Budika)
 Hari ini, Sabtu, 14 December 2013, hari bersejarah buat teman blogger che mat...Ady Budika dan Sunah Mohammad. Semalam mereka telah selamat menjadi suami isteri yang sah...Syukur alhamdulillah...tahniah Ady dan Sunah. Terima kasih juga untuk ingatan anda pada saya. Moga kehidupan anda berdua senantiasa dirahmati, diberkati dan dipermudahkan. Bukan kehidupan namanya kalau tiada dugaan, tapi pasti anda berdua bijak mengatasinya...insha Allah...Selamat pengantin baru...
(Gambar dari FB YuyuZulaikha)
Blogger Yuyu Zulaikah juga che mat kenal dari dunia blog, dan beliau turut melangsungkan majlis perkahwinan pada hari ini, dari budak hingus meleleh, dah lah tu gileer makan tempe pulak, tau2 dah kawen. Majlis, nun jauh di Langkawi...terima kasih atas jemputan tu yea (walaupun inbox kat FB aje...haha), dan minta maaf sebab memang che mat sukar nak hadir...kalau kat Batu Pahat...opkos lah pcmtbg pergi....Dia sorang aje panggil aku "PakCik Mat Tak Berapa Gebu - PCMTBG"...apa2 pun tahniah yea...moga jodoh berkekalan dan berbahagia selalu...dapat baby comel2 ok....errr siapa pulak nama 'budak jantan' tu...ishh...tak ingat lahh...untuk gambar2 majlis pernikahan YUYU anda boleh lihat di InstaGram beliau - @yuyuzulaikha

(Gambar dari FB Kak Intan Kamariah)
...dann tak lupa tahniah untuk geng blogger masak2 dan kolek pinggan mangkuk lama, Kak Ina KL, yang juga mengadakan majlis perkahwinan anak lelaki beliau pada hari ini...Terima kasih sudi jemput dan minta maaf sebab sukar che mat nak hadir...keadaan tak mengizinkan atas sebab hal2 yang kena diselesaikan pada hari ini dan esok...minta maaf sekali lagi. Pada pasangan pengantin, selamat pengantin baru dan selamat menempuh alam rumahtangga....


7 comments:

NinaAz said...

Budak jantan tu nama dia onejet. Heheehe. Rasanyalaa

MG schmidt said...

tahniah n moga bhgia akhir hayat :)

Mat Gebu said...

@ NinaAz - oooo ok..terima kasih..ooo... Onejet eks?...

adda syuhada said...

sama2 padan pengantin tu semua...

kakchik@ella said...

Kc pun tak dapat hadir kenduri kawin anak kak Ina. sedih tapi tak pe lah, nak buat camna ..

Ameer said...

Tahniah Buat ady, yuyu.....

kakinakl.com said...

Terima kasih cik mat sudi buat N3..terharu sangat

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.