BEN ASHAARI

Monday, June 17, 2013

BEN ASHAARI DALAM MAJALAH HARMONI...

rsz_harmoni2rsz_harmoni
Salam semua, siang tadi cm keluar atas urusan tidak rasmi dan sambil2 tu riki2 bahan2 baking untuk projek Raya nanti. Masa singgah di Tesco Kulai untuk beli barang dapur, sempat juga cm intai2 di kedai buku (tapi lebih pada buku2 biasa dan majalah). Tercari2 juga majalah Harmoni yang terbit 2 kali sebulan. Sebelum ni memang tak ambik kesah sangat pasal majalah Harmoni...tapi untuk keluaran kedua bulan Jun ini, cm harus beli, walau pun secara jujur cm tak perasan sebenarnya ada majalah Harmoni dalam pasaran Malaysia, minta maaf yea...Kenapa cm harus beli?... Sebabnya anda sendiri pun tau dah kan. Kerana Ben Ashaari..yep, sebab Ben muncul sempena keluaran untuk hari bapa. Tahniah Ben...sebaris dengan orang2 yang ada nama dah...Alhamdulillah....Moga bertambah rezeki lepas ni, insha Allah, kami semua doakan...

rsz_harmoni1
Lagi satu sebab...kerana ada nya Muhammad Qhaliff Iman, ini memang penyeri sangat2 (dan salah satu sebab cm beli Harmoni). Suka Pak Tua Mat tengok Qhaliff, makin besar, sehat, cergas dan hansem. Kalau anda nak tau apa cerita Ben dalam Harmoni, anda boleh dapatkan dipasaran. Segala susah payah berblog, kenangan pahit manis, cita2 dan harapan semuanya ada tertulis...Jangan lupa, Harmoni keluaran 15 Jun  2013....sampai jumpa...

8 comments:

rinduan citarasa said...

kengawan xdapat tgk Qhaliff dlm tb itu ari. now....
qhaliff y hensem bergaya di dada majalah..

fizafantagirO said...

fiza pun baru beli tadi PCM :) chumilll sgt Qhaliff!

Mat Gebu said...

@ RC - Tu hari Qhaliff tak masuk dalam TV, ayu...cuma Ben jee..

@fiza - kann...comey sangat Qhaliff...gerammm...

Lulu Caldina said...

qhaliff :)

Ben Ashaari said...

Tq mat :)

Shuhaida Subri said...

tengok la sapa ayahnyer?

Arleen Rahman said...

anak beranak gebusss... ngehngehngehngeh.... :P

UbahSuai RUMAH said...

UBAHSUAI RUMAH area kajang, bangi, cheras, serdang, puchong, subang, shah alam, kepong, nilai, ampang, gombak (Selangor/KL) Sambung dapur, parking, ikat batu, pasang tile, mengecat, plaster, plaster siling, kayu, meja dapur/table top, paip DLL. Hubungi: 0182233854 khaidir click → FACEBOOK atau → BLOGGER

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.