"I LOVE YOU STUPID"...TERBARU DARI "MELUR JELITA"...

Nak selitkan satu entri selingan. I LOVE YOU STUPID (ILUS)... karya terbaru dari Penulis novel "Melur Jelita"....ini tulisan beliau yang terbaru selepas Novel "AWAK SUKA SAYA TAK (ASST)"...meletop di pasaran dan telah 9 kali diulang cetak. Serius novel ASST tu bess, mat sendiri yang kurang minat membaca novel (mengaku nih..hehe), telah membacanya secara serius sebanyak 3 kali!!..haaaa, tak tipu punya. Novel ILUS akan berada dipasaran pada penghujung September ini, dan akan dijual di MPH, Popular dan kedai2 buku lain... Tapi buat sementara ini anda boleh baca serba sedikit ILUS di blog Melur Jelita di sini....pstt segan nak bagi tau...ada nama CM juga kat dalam novel tu nanti....part mana tu, sendiri baca lah yeaa, penggsannn lahh guaaaaa!!!!.....Jangan lupa dapatkan novel tu nanti ok.. (*____^)

Post a Comment

18 Comments

  1. owh, akan ada novel baru dari melur jelita? suka, suka..akan dptkan nanti ni.. betul tu, Novel ASST memang best. saya sendri baca sampai 4x walaupun tebal gila =)

    ReplyDelete
  2. Salam Cik Mat,
    alhamdulillah, rasa teruja sangat dapat masuk blog Cik Mat yang glemer ni..ekeke
    Terimakasih kerana sudi mempromote ILUS di sini.
    Nanti Cik Mat semakin glemer sebab mama Iris minat Cik Mat, bakal menantu pilihan..ekeke

    ReplyDelete
  3. @ MJ - Waaaaa......pengsann kejap >______< hahaa...terima kasih juga yea atas kesudian pihak ILUS dan MJ..

    ReplyDelete
  4. ^_^ suka jugak novel tu...tak sabar menanti....hehee


    salam ziarah cik mat. :)

    ReplyDelete
  5. ILUS ohh ILUS..! membuatkan jantung berdebar. cerita yang penuh pengajaran & juga penuh misteri. jangan lupa dapatkan ILUS dipasaran tak lama lagi. sebabnya ade hero2 & heroin ILUS yang akan membuatkan anda merasai bermacam2 perasaan. penuh kelucuan, kepedasan. cukuplah Allah ada, dia ada untukku ;)

    ReplyDelete
  6. buat la filem ...mesti boleh kalahkan ombak rindu..hehehe

    ReplyDelete
  7. Saya pun suka baca novel ASST....mmg best hasil karya Melur Jelita.ILUS....mesti kena beli ni.

    ReplyDelete
  8. Tabik kat blogger yg maish sempat membaca walau pun sibuk blogging.

    ReplyDelete
  9. tak sabar menunggu di pasaran... peminat setia kak melur.. Asst hari tu pun sampai lunyai di kerjakan :)

    ReplyDelete
  10. ASST? Menarik! Seriusly best giler citer dia. Lain daripada yg lain!! daripada jalan cerita hingga watak dia semuanya saya suka! 'Hilman Yong'? Ada ke lelaki seperti ini lagi. kalo ada nak sorang huhu :P

    ReplyDelete
  11. waa xsabar nak bce novel terbaru melur jelita nie.. dah tempah online kat karya seni.. ;0

    ReplyDelete
  12. Wah, tak sangka cek mat gebu ada wat review pasal novel ILUS ni. Saya dah beli dan masih belum habis lagi. Dalam 40% lagi habis la. Saya dah baca dah part CM tu hehe...tegezut gak. Waktu mama si Iris tu tegur Iris. Eh, cek Mat gebu pun ada disebut gak dalam novel ni? terus saya tersenyum dan kagum. Fofular sungguh cek mat gebu ni :-)

    ReplyDelete
  13. hmm... ILUS dh saya baca 2 x... tapi still x jemu... sampai bleh ingat jalan citer..ape pn mmg best..menceritakan nilai kemanusiaan..kredit n tahniah utk penulis..:)

    ReplyDelete
  14. hmm... ILUS dh saya baca 2 x... tapi still x jemu... sampai bleh ingat jalan citer..ape pn mmg best..menceritakan nilai kemanusiaan..kredit n tahniah utk penulis..:)

    ReplyDelete
  15. assalamuailaikum .
    tahniah say ucapkan utk novel ILUS ..
    superbbb kebaboom..
    Ya Allah jalan cerita mmg penuh kasih sayang sampaikan rasa abg pedas "FE" wujud ... Adakah insan mcm tu ?
    Boleh x buatkan sambungan untuk ILUS lagi ..
    saya rasa x puas sbab berhenti stakat itu saja..
    saya pembaca wanita yg tegar untuk melur jelita ..
    sbab dua watak wanitanya sama ja mcm saya 85% .. Hehehe ..
    kan dah mcm IRIS NUR ..HeHeHe..

    ReplyDelete
  16. Dear auditor Melur Jelita.... Boleh kita jumpa? I like ur novel... Byk pengajaran yg saya dpt masa baca ur novel. Mula dgn I love u stupid, my precious..(saya kirim kt student saya tolong bleikn). Saya nk sgt nk jumpa dgn Melur Jelita. My email montaque.girl@gmail.com. Assalam...

    ReplyDelete
  17. Dear auditor Melur Jelita.... Boleh kita jumpa? I like ur novel... Byk pengajaran yg saya dpt masa baca ur novel. Mula dgn I love u stupid, my precious..(saya kirim kt student saya tolong bleikn). Saya nk sgt nk jumpa dgn Melur Jelita. My email montaque.girl@gmail.com. Assalam...

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.