BEN ASHAARI

Monday, June 25, 2012

KEMUNCULAN KAK UMMI KUANTAN DI "SAJI"..

rsz_dsc_3431
Entri selingan malam ni, kita lihat sorang lagi blogger masakan menghiasi Majalah yang boleh dikatakan agak popular di Malaysia. Majalah Saji. Secara jujur lah kan, mat tawar hati dengan Saji ni, tapi demi geng2 masak, takpe lah mat beli sebagai tanda kenangan2. Terdahulu Puan Azlita dan terkini Kak Ummi Kuantan pulak diberi penghargaan menghiasi ruangan Blogger Saji. Pada Kak Ummi, tahniah dari pihak DTS-MAT GEBU, comey je akak dalam saji tu, abang pun nampak muda, ala2 teruna gitu...auuummmmmmm (bunyi rimauu ..)

Kak Ummi Kuantan yang bekerja waktu pejabat tapi tetap mencuri masa untuk memasak dan berblog, tu pasal beliau menjadi kesayangan keluarga dan rakan2. Kak Ummi pernah datang ke Sedenak dulu. Dan ibarat kata bidalan, indah khabar indah juga rupa, kalau macam mana anda baca coretan beliau diblog, di alam nyata pun begitu lah orangnya, ramah, ceria dan happening. Kalau anda nak tau apa cerita Kak Ummi, dapatkan Saji Julai 2012, di pasaran. Dan ada juga resipi istimewa, Ayam Panggang Ajwa Madu Bijan....hooo "MADU".....gulpp!!....hehe...

10 comments:

KAHINATA said...

waaaaaa~ ^^

Muhamad anuar Marsib said...

Tahniah buat rakan-rakan blogger yang dapat masuk majalah..

Saya percaya lepas ni Encik Mat juga akan mengikuti jejak langkah mereka..

Good Luck Encik Mat..

Tina Othman said...

tahniah kak ummi

dgn penuh bergaya gambar kak ummi dlm saji hehe

Sari Yusa Ibrahim said...

Kak Ummi memang comel.. suka sangat tengok Kak Ummi yang murah dengan senyuman walau tak pernah berjumpa tapi saya tahu hatinya mesti baik, kan...

Saya faham perasaan Cik Mat dgn SAJI ni. Tak apalah Cik Mat, buang yang keruh, ambil yang jernih ya...

Ummi said...

Alahaaiii..ngadass2 tau Mat ni...terima kasih la Mat, HSH dah nak basi dah... Haha, akak x kesah la jadi kesayangan ramai ke idak, yang penting badan lemak berkrim ni jadi kesayangan abg rimau dah anak2 serta seluruh ahli keluarga dan sahabat rapat kan...kan..hehehee... Mat kim salam kat Mak Yah jelita eh...cakap kat Mak Yah, mak Yah tu yg comey sebenarnya....jelitasss lgk!

Huda said...

saya memang suka kak ummi, blog dia selalu jadi rujukan saya untuk memasak..

~~zana@pb~~ said...

Mat tak masuk majalah pun dah popular kan? Tahniah utk blogger masak memasak ni...kak ummi dan yg lain2.

Yatie said...

Tahniah Kak Ummi yg awet muda sentiasaaaaaa....sememangnya K.Ummi layak menerima pengiktirafan ini...HSH dan DTS sentiasa di hati kami peminatmu...moga terus sukses..cayalahhhhh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah buat kak ummi

Ryo Azhar said...

tahniah kak ummi kuantan... amboi pcm, comel je mama rebit kan.ekss...*ampun kak ummi ni semua pcm yg ajar......huhu