BEN ASHAARI

Sunday, March 11, 2012

.........UNTUK HARI INI.........

Lily
Dalam hidup, dugaan pasti hadir, tak kira dalam apa jua bentuk....Ketabahan, keimanan dan kekuatan adalah tunggak utama...Moga Allah permudahkan segalahnya, terima kasih pada sahabat2 semua.......amenn.....

9 comments:

nurpiska said...

amin.

Sis-Lin said...

As salam Mat..

Insya'allah Mat, semua sakit, susah, senang dtgnya dr Allah, tu semua ujian dan dugaan drNya..kita hanya mampu berserah dan berdoa agar kita tabah dan sabar untuk mengharunginya...

Aku doakan kesihatan ko dan juga aku akan sihat dan kita sama2 diet dan amalkan pemakanan sihat ye Mat,huhuhuhu

*Buhsannyaaaa hujung minggu nie..huhuhu

Amie said...

Amin...ya Allah.

X Lupa Dot Com said...

Amin...
err..hari ni admin x masak..
hari minggu makan luar jer..hehe..
sambil-sambil jenguk laman tanam bunga..

KiD said...

Moga Allah permudahkan segalahnya.. Barakallah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

semuanya dari Allah..moga kitatabah lalui dugaan dariNya.

amin

m.u.l.a.n said...

amin... moga kita semua sentiasa dalam lindungan Yang Esa & diberkati Nya..

Lavender said...

Al-Quran Pembimbing Ummah : http://mylovelavender.blogspot.com/2012/03/al-quran-pembimbing-ummah.html

notyatiblog.blogspot.com said...

cantik la bunga cek mat...kat rumah saya bunganya warna peach...pun cantik...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.