BEN ASHAARI

Monday, March 12, 2012

12 . 03 . 2011 -- 12 . 03 . 2012 , GENAP SETAHUN...

white flowers
Terima kasih pada Ady Budika...kalau tak sebab dia sms, mat lupa dah, hari ni genap setahun perjumpaan blogger di rumah mat. Hari yang sama tahun 2011, telah menyaksikan blogger turun bertandang ke Sedenak, satu penempatan yang asing bagi mereka sebelum ini. Bila kenangan itu menerpa, rasa kerinduan. Namun, masa dan keadaan ada masa membataskan kita. Moga ikatan persahabatan berkekalan, terima kasih Ben Ashaari sebagai perancang asal dan terima kasih juga pada Sunah, sebab beliau pun ada menyelitkan peringatan hari ini di entri beliau di sini... Mat taktau nak tulis apa...cuma JUTAAN terima kasih atas masa2 yang mereka luangkan. Jika anda hendak tau apa yang berlaku pada tarikh sama tahun lepas, boleh lah baca entri2 yang mat BL di bawah nanti. Terima kasih juga pada yang sudi singgah DTS. Insya Allah, esok mat update entri masak2...bagi mat masa ok...Assalammualaikum....

RENTETAN PERSIAPAN DI ENTRI INI...

GAMBAR ANTARA MEREKA YANG HADIR DI SINI...

SENARAI BLOGGER YANG HADIR DI SINI.....

5 comments:

Sis-Lin said...

As salam Mat..

Masa begitu pantas berlalu..diam tak diam di campur tolak sebelum berjumpa dan dh berjumpa dlm masa aku berblog ni, hampir 3thn aku mengenali ko Mat..

Syukur Allah pertemukan aku dgn sahabat yg baik dan senantiasa mendengar dn membantu aku waktu susah dn senang...

Moga persahatan kita akan kekal selamanya ye Mat..
Ampun dn maaf jika selama kita berkawan ada yg jd ketidakpuasan hati pd kau..sesungguhnya aku seorang yg tidak sempurna..

Terima kasih Mat..sayangg ko ,uahhhhhhh

mas saari said...

teringinnya nak jumpa Chef Mat, nak rasa masakan yang sedap2 tu...hehehee

KiD said...

semoga ukhuwah terbina berpanjangan..

fRaMe+LenSeS said...

Kmi nk p lg lh dak PCM? :p

Sari Yusa Ibrahim said...

Alhamdulillah, terasa2 lagi keenakan nasi ayam dan triffle mu itu, CM... cheese cakemu itu .. aduh..

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.