BEN ASHAARI

Thursday, December 8, 2011

GENAP SETAHUN PEMERGIAN MU....AL-FATIHAH.

(Gambar Ehsan Google)

Hari ini, 8 hb Disember 2011 genap lah setahun pemergian abang mat yang no. 3 , Hamdan Bin Ibrahim. Sesungguhnya masa bergerak pantas, bila siang berganti malam, anjakan masa bertukar dan usia kita turut makin singkat. Sudah menjadi ketentuan Ilahi, hidup lawannya mati. Bila cukup masa dan waktu, tidak terlambat atau terawal, ia pasti berlaku. Hmmm, ketabahan dan semangat adalah tonggak utama untuk kita melalui liku2 kehidupan tanpa orang yang kita kasehi. Setiap kejadian pasti ada hikmah yang telah dijanjikan... Al-fatihah untuk arwah dan juga arwah2 waris keluarga kami yang telah pergi mengadap pencipta, moga roh2 mereka dicucuri rahmat dan tenang di sana...Amennn. Kesah sejarah hari ini tercatat di entri DTS yang ini dan ini.....Terima kasih pada yang sudi membaca, salam sayang dari DTS-MAT GEBU...

21 comments:

mas saari said...

Al-Fatihah...
semoga roh arwah abg Chef Mat dicucuri rahmatNya!

Mat Gebu said...

@ mas saari - terima kasih..

oli-go said...

al-fatihah utk arwah..

naza isma said...

Semoga arwah tenang di sana

Kjee said...

Salam che mat. Alfatihah drp kjee sekeluarga. Salam kpd keluarga allahyarham.

Ummi said...

Al Fatihah - semoga roh arwah dicucuri rahmatNya selalu....sedih pulak akak mengenangkan anak2nya yg masih kecil....sub, sub.. :( Mujur ada Pak Ucu yang prihatin dan x kedekut kasih sayang....kan..

CT Delima said...

As'salam Mat

Al-Fatihah buat arwah Hamdan bin Ibrahim..ku sedekahkan Al-Fatihah dan sekalong doa semoga roh arwah tenang disana..A-minnn

Pemergian orang2 tersayang ni buat kita rasa sedih kan Mat, k.ct pun macam tak sedar yang arwah mak dan bapak k.ct masing2 dah pergi lama meninggal k.ct..huhuhu..sedihhhh. Al-Fatihah buat kedua2 ibubapa ku jua..

Iffah Afeefah said...

Al fatihaha.

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Al fatihah.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan di dalam golongan orang orang yang beriman... Bagi yang juga telah kehilangan ahli keluarga yang tercinta saya amat amat memahami perasaan kehilangan itu.. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya . Semoga CMG dan keluaraga tabah menghadapinya insyaallah..

Ummiakid @ lily said...

Al-Fatihah...semuga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan disisi orang² yang beriman dan disayangi Allah.

Junie Octovian said...

Mati itu pasti. Al-Fatihah buat allahyarham abang Mat.

maszull said...

assalamualaikum abg mat...al-fatihah buat arwah yer moga rohnya dicucuri rahmat...:(

saniah said...

Al Fatihah buat arwah..moga rohnya dirahmatiNya dan diletakkan bersama orang2 yg beriman disisiNya...

kkida @ 1001resepi said...

Al-Fatihah buat arwah...semuga rohnya dirahmati dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...

Ibu Darwisy said...

al-fatihah..hari ni pulak anniversary sy yg ke 4 tahun...

Nieza said...

al-fatihah buat arwah...saya juga berpengalaman bila kehilangan kakak sulung dan ayahda tersayang ke pangkuan ilahi..memang rindu dihati Allah saja yg tahu. Sama-samalah kita doakan semoga arwah tenang disana.InsyaAllah.

azila said...

kejap jer masa berlalu..semoga en.mat dan keluarga trus tabah.Al-fatihah utk arwah..damailah kamu disana..Aminn

~Ku Mahu Itu ~ said...

Al fatihah. . .

Nasa 97 said...

Aminnn ,
Izin copy. .

Nasa 97 said...

Aminn..
Izin copy. .

Nasa 97 said...

Aminn..
Izin copy. .

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.