2011 YANG PENUH BERMAKNA BAGI AKU..

Assalammualaikum...salam semua...hari ini 31 hb December 2011...Hari terakhir dalam tahun ini, dan Ahad keesokkannya muncul lah 1 Januari 2012, tahun yang dikatakan amat misteri dengan pelbagai andian dan ramalam..wallahhualam, hanya Allah yang lebih mengetahui rahsa alam ini. Tahun 2011 amat bermakna pada mat. Walaupun tahun 2010 tahun dukacita ku, namun dengan izin yang maha Esa, 2011 telah banyak merubah diri dan perasaan turut terdidik, rasa lebih bersyukur dengan apa yang ada, bukan harta benda yang dapat menenangkan jiwa, tapi keikhlasan diri dalam melakukan apa jua pekerjaan halal, itu lebih bermakna...Syukur alhamdulillahh..atas limpah kurnia nikmat mu...

Tahun ini juga mat menambah kenalan dikalangan blogger...Ady Budika, Sunah Mohammad antara yang menjadi menjadi rapat...ini semua disebabkan perjumpaan blogger yang dirancang oleh Ben pada bulan March 2011 di sini.. Berblog jika betul caranya akan mengeratkan tali silaturahim. Dan syukur alhamdulillah dengan rezeki yang Allah bagi. Selain tu, tahun 2011 juga mat menerima kunjungan blogger2 dari aliran lain, seperti blogger PML (Pinggang Mangkuk Lama), Kak Azah dan Mak Jah, blogger masakan Mamafami, Mama Zieza, Azian Iskandar dan juga blogger personal (yang ni ramai, mat tak ingat, tapi boleh cari dalam blog DTS ni).. Terima kasih atas ingatan anda semua.. Doa mat moga tahun 2012, lebih bermakna dan mematang kita dari segi berfikir, diberi kesihatan dan dimurahkan rezeki, Insya Allah. Moga kita semua diberkati Allah swt....amennn.... Selamat tinggal 2011....yang penuh kenangan...hmmm..

Post a Comment

14 Comments

  1. Moga DTS sentiasa harmoni..

    ukhwah yang terjalin sentiasa tersemadi

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru DTS
    Juga untuk mat dan keluarga..
    Semoga DTS semakin cemerlang dan semakin banyak idea dan ilmu masakan yang dicurahkan..

    DTS blog masakan yang terbaik

    ReplyDelete
  3. Selamat Tahun Baru En. Mat Gebu..

    "Sahabat sejati, tak nampak di mata, namun tetap kekal di hati"

    Semoga lembaran baru mendatangkan nafas bermakna nilai kita sebagai hamba, di sisi Allah Tuhan Semesta Alam.Amin!

    ReplyDelete
  4. 2011 adalah tahun di mana blog Rasa Hati dibaca ramai..

    Terima Kasih Mat Gebu.. owner blog DTS.. :)

    pap pap pap. tepuk pau sikit!

    ReplyDelete
  5. Salam CMG.. Semoga tahun 2012 menjadi tahun yg lebih cemerlang dn CMG sentiasa di dlm keberkatan ALLAH.. ;)

    ReplyDelete
  6. Selamat Tahun Baru 2012 Mat, semoga keihklasan yang dipinta berbalas jua...dan hubungan yang dijalin, tidak terkecewa...apa yang dikongsi diberi ganjaran pahala.... Semoga DTS terus tenang dan ceria2 dengan entry2 yang lebih baik lgk... Akak akan jadi pembaca setia walaupun HSH akan berkubur sementara nnt...hehe

    ReplyDelete
  7. syahdu lak baca...thanks pcm...tahun 2011 juga sgt bermakna bg saya... :)

    ReplyDelete
  8. Selamat tahun baru Che Mat..Bloq Che Mat ada lah blog yg pertama mama ikuti..sarat dgn ilmu...Mama juga akan menjadi followers setia Che Mat .semoga Che Mat sentiasa dlm keberkatan ALLAH..teruskan berblog..Mama love you..

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum CMG...selamat tahun baru gak yer moga rezeki di tahun baru ini akan berlipat kali ganda hendaknya InsyaAllah...:)

    ReplyDelete
  10. As'salam Mat

    Selamat Tahun Baru 2012 !!

    Semoga Mat dan keluarga sentiasa sihat dan dirahmati Allah hendaknya.

    DTS sentiasa memberikan yang terbaik buat teman2 blogger masakkan... Alhamdulillah. terima kasih Mat dari K.ct dan keluarga :)

    ReplyDelete
  11. Selamat tahun baru 2012 buat CMG dan semua isi keluarga.. ini ucapan khas dr sy buat CMG semoga CMG di kurniakan kesihatan yg baik untuk tahun2 yg mendatang dan succes dlm berblog serta di pertemukan jodoh yg serasi..AMIN!! :)

    ReplyDelete
  12. Selamat Tahun Baru 2012 buat Che Mat Gebu sekeluarga, moga sentiasa ceria dan terus suksess dlm dunia blogging...terima kasih atas persahabatan yg terjalin dan terima kasih kerana berkongsi ilmu masakan/petua selama ini...kami semua amat2 menghargainya...moga Che Mat sekeluarga sentiasa di berkati dan di rahmati Allah swt selalu.Aminn.

    ReplyDelete
  13. Selamat tahun baru semoga terus succes...:))

    ReplyDelete
  14. Aslmkm Mat. Slmt Thn Baru 2012 & semuga sukses2 & gembira. Keep it up the good works!

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.