CUKUP LAH SETAKAT INI....

(Gambar ehsan Google)

Letih....mengantuk....mata berat...nafas panas....bila lena, ada imbasan kuali, periuk, pisau, blender dan lesung batu berlegar2 di alam mimpi ku....aku rasa tak larat dah..jemu...cukup lah setakat ini....TAPI jika lepas ini ada entri, anggap lah ianya satu ketidaksengajaan dari aku Mat Gebu, manusia yang banyak kekurangan dari kelebihan, dan aku senantiasa mencermin diri ini, agak duduk sama rendah, berdiri sama tinggi....Bukan nama yang aku cari, hanya menumpang buat sementara di alam "bunian" yang begitu banyak misterinya.....Pahatkan nama aku dan tinggalan ku di hati kamu....Selamat malam...Assalammualaikum dari DTS-MAT GEBU....

Post a Comment

4 Comments

  1. Ermmm pcm pon da letih

    takpe amik mase rehatkan dri k

    ReplyDelete
  2. pcm..saye pembaca setia blog pcm, ni first time komen huhu pcm rehatlah dlu, amik masa. pape pun sy doakan pcm terus ceria dan sihat ye (n_n)

    ReplyDelete
  3. Salam DTS CMG, kok begitu ... lesu sekali nada suaranya ... jangan berputus-asa, cekalkan diri .. dunia masakan kan buah-hati pujaan CMG jadinya terus kan sahaja walau pun hidangan tersebut tampak biasa bagi Ratna ia-nya tetap luar-biasa kerna CMG perlaku kan dengan sepenuh hati juga sepenuh keikhlasan.

    Berehat dulu dengan secukupnya dan apa kata pergi bermakan berhidang di-sebuah restaurant dimana CMG dilayan dengan mesranya juga menikmati makanan dan manisan yang di-jamah sebagai pertukaran suasana, gimana? setuju ngak?

    Selamat malam dan salam sejahtera.

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.