BEN ASHAARI 2 TAHUN...TAHNIAH!.

Salam semua, ini bukan entri segmen, entri selingan ini mat buat sempena 2 tahun usia blog Ben Ashaari. Blogger yang bertatih kini sudah mula berdiri gagah. Sapa sangka, dulu hanya blog yang tak sapa endah, kini menjadi antara terhangat. DTS sendiri rasa selesa berjiran dengan BA (terima kasih Ben..), walaupun ada kata2 sinis, perli dan macam2 soalan yang agak "aneh". tapi itu semua tak menjadi masalah. Yang penting niat kita betul. Ben Ashaari pada hakikatnya bukan lah manusia sombong, berlagak, nampak bagus dan sebagainya..itu yang mat tau lah, cuma segelintir manusia suka menilai sesorang pada luaran. Buat BA. selamat ulang tahun ke-2, moga anda bersemangat untuk berblog dengan pengisian2 yang lebih mantap. DTS-MAT GEBU doakan moga blog BA dan tuannya diberi kesihatan dan dijauhkan sekali prasangka buruk....Insya Allah.

MANGGA MUDA DIBUAT KERABU,
SAJIAN SAMPINGAN UNTUK TETAMU,
SALAM TAHNIAH DARI MAT GEBU,
TANDA INGATAN SEBAGAI JIRAN MU...

Post a Comment

8 Comments

  1. Tahniah Abg BeBEN..kekekekeke :p

    ReplyDelete
  2. @ sis_linn - hahahha...cute jee nama abg beben tuu..pitamm >_<

    @ whitecappucino - terima kasih sudi singgah..

    ReplyDelete
  3. tahniah a. ben... 2 blog ini sentiasa di hati saya.... mudah-mudahan akan sentiasa maju dan terus maju.. amin

    ReplyDelete
  4. Wargkhhhh ... tqqqqqqqqqqqqqqqq semuaa ... tq matttt... huhuu.. kerana andalah , saya disini !! Jangan malu malu untuk datang beraya ke rumah ... alamat , mintak kat mat yer .. ehhe..

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Tahniah to Ben Ashaari for the 2nd year anniversary....Semoga terus maju jaya..Amin

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.