PROMOT BLOG......AKU CARI GLAMOUR KE?

Selamat pagi Sabtu semua, anda ceriaa?..Hmm mat boleh lahh...bengang lah, awal2 tahun mat dah ada kes...eh jangan salah sangka, aku bukan lawyer, tapi ni kes agak besar juga...benda ni kalau dah dapat maklum balas dari pihak tersebut, baru mat bagi tau...bukan apa, takut menjejas kan perniagaan orang kita...Kalau tak dapat penjelasan yang munasabah. kali ni mat akan lakukan tindakan yang sewajarnya..insya allahh. Tujuan N3 ni mat nak bagi tau, tujuan mat buat promot blog tu....Bukan nak glamour, atau cari publisiti, cuma ingin membantu mereka2 yang perlukan pembaca ke blog mereka...

Nampak tak carta atas tu, klik yea untuk menggebukannya. Itu carta untuk seminggu, perasan tak PV dia pada N3 yang tertera. N3 masak2 yang terselit promot blog pun ada kan...jadi secara tak langsung mereka yang singgah tu ada kemungkinan akan menjengah blog yang mat promot tuu..yeaa memang tak nampak menarik, tapi mat bagi tau...blog masak2 ni umpama kamus, orang akan kembali dan menyelak page-page yang mereka suka untuk mencari resipi, ada kemungkinan besar mereka akan singgah di N3 masak2 mat yang ada link promot blog anda..dann ada kemungkinan juga depa akan singgah ke blog anda....betul tak?..ni kira keuntungan masa panjang...eh mat gebu buat ni ikhlas yeaa, aku tak de niat apa2, cuma nak berbagi2 saja apa yang mat ada, tapi bukan lah harta benda atau duit, cuma benda biasa2 jee yang blogger2 selalu kejar...lagi pun DTS ni apa lah sangat blog masak2 cikai jeee....Tapi aku sayang blog aku, sebab penulisan, gambar semua ada asli dari jari jemari gebu milik Adnan Bin Ibrahim @ Mat Gebu, bukan CURI punya beb!!....akhir kata salam sayang dari DTS-Mat Gebu....

Post a Comment

25 Comments

  1. thankx mat gebu..
    tlg promote blog org laen..
    dapat bantu blogger2 laen naek jugak..
    hope mat gebu makin success ye..!

    ReplyDelete
  2. @ syafiq - sama2...teringin tak nak join sama?..hmm dalam episode akan datang yea...

    ReplyDelete
  3. Salam CMG,
    setuju ngan syafiqluqman...kalau wat segmen khas pn...sure berduyun2 nak join...
    tima kasih CMG :)

    ReplyDelete
  4. I hear ya cik mat and its nice when someone like u yg ade byk traffic bagi bagi kan pada kita semua.. :o)

    Kes ape ah? photo thief again eh?

    ReplyDelete
  5. @ norgee - hmm tu lah, tak pe saya tgk macam mana nanti..

    @ rima - hmm kalau u pun, sure geramm sangat, mereka buat duit dahh, siap xport lagi...tgh tunggu jawapan dari syarikat tuu

    ReplyDelete
  6. Salam...terima kasih CMG promote blog kekawan...terima kasih sekali lagi

    ReplyDelete
  7. Salam che Mat.Kita pengikut setia secara diam-diam.Sila jenguk blog kita jika ada kelapangan.1 blog pasal kindy.1 lagi blog masak secara suka-suka sebab berkenan dgn blog che mat.

    ReplyDelete
  8. apa yg MG buat sekarang besar pahalanya. ramai yg cuba resepi MG utk seisi keluarga... berduyun juga saham akhirat utk MG menggembira sebuah keluarga.

    http://adzriel.blogspot.com/2011/02/makan-bersama-lebih-seronok.html

    ReplyDelete
  9. Salam CMG..the day yang mat tolong promotekan atas permintaan cikmin tu..memang berpuluh link jugak yang masuk ke entri tu..Terima Kasih ye CMG.. :)

    ReplyDelete
  10. sangat bagus usaha murni cik mat ni..teruskan c=ye cik mat smpai turn saya plak hiks..

    ReplyDelete
  11. Biarlah org nak pk apapun Che Mat..yg penting niat kita.. Bukan semua org dapat buat mcmni kan?

    Teruskan berkarya dgn cara Che Mat yg tersendiri..DTS ni milik CMG yg tiada galang gantinya..

    ReplyDelete
  12. as salam en mat gebu..say selalu singgah kt sini..seronok tgk mcm2 resep2 sedap dn pinggan mangkuk mat gebu yg cantik2 tu..saya baru nk blajar mask2 ni...boleh le jenguk blog saya yg tak pro tu..hope we can be bloggers firends...sharing is caring...Wsalam.

    ReplyDelete
  13. tadi saja taip dapur di google search, blog MG list yg kedua... alhamdulillah. senang saya nak cari kalau guna mana2 komputer. tak payah nak taip panjang2.

    ReplyDelete
  14. terima kasih CMG. ramai yang intai blog kjee kata dia orang jumpa blog kjee melalui blog DTS,

    ReplyDelete
  15. Terima kasih mat pada semua juga...

    @ kak jee - blog akak tu wajib blogger dalam aliran penulisan, pi baca, untuk mendapat cara dan gaya bercerita yang lebih menarik...yelah kak jee kan banyak pengalaman, jadi memang saya syorkan mereka membaca sambil mempelajari gaya bahasa santai yang akak gunakan..

    ReplyDelete
  16. cik mat... kes ape? xsaba nak taw...kes curik mencurik karya lagi ke nih?? hr tu punye kes saye bace kat DTS ni, menyirap2 rasenye. Takkan berulang lagi kot?? diorg ni nape? Haruss samann je diorg ni cik mat. hbs cite.. xserik. hu~~

    ReplyDelete
  17. @ muna - haha, ceq terharu lahhh (^_*).

    ReplyDelete
  18. kalau lapar memang sesuai singgah blog ni.. tgk gambar pun kenyang rasa.. hehe :)

    ReplyDelete
  19. Terima kasih semua...

    @ ben - tahniah juga untuk anda..

    ReplyDelete
  20. Mat, tahniah...nawaitu baik, akan sentiasa dibalas baik...percayalah! Biar lah org nak kata apapun, asalkan Mat bahagia dengan apa yang Mat buat dan tidak menyakiti mana2 pihak kan..kan...kan..kan..kan...kaaaaaaannnnnn...hehe

    ReplyDelete
  21. Saya faham niat di hati Cik Mat ...memang ada tempiasnya bila Cik Mat sudi promote blog saya. Yang penting, ALLAH LEBIH MENGETAHUI..Abaikan mereka. tapi tang curi hak milik orang, memang patut Cik Mat lawan.

    ReplyDelete
  22. salam.. saya salah seorang peminat setia blog cik mat.. blog ni memang menarik & jadi sumber rujukan saya.. tq yer..

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.