BEN ASHAARI

Friday, October 22, 2010

NAK MENANG HADIAH BERNILAI RM 500?...

Salam..N3 selingan sekejap...Nak menang hadiah bernilai RM 500?....Mat Gebu malas nak tulis banyak, bebel banyak....nampak tu header blog siapa?. Kenal tak? Alaahh jangan tipu...takkan tak kenal itu olangg. Kalau rasa lah boleh, akan dan nak memang, Ben ada buat pertandingan atas permintaan penganjur..perghh siap ada penganjur..jangan memain..Ok, nak tau lebih lanjut cara2 dan syarat2nya..klik header "Ben Ashaar" tu... Ben.. jangan lupa pak tua nya 25%....masuk account yea..


7 comments:

[n a j e e b] said...

hihihi...dua puluh lima..dua puluh lima....apa yg dua puluh lima pak? oo...kau kawin 25 haribulan..hihihi!!

Mat Gebu said...

salam najeeb...
Hahaha, dahh jangan cakap banyak...tu pi sana blog abg ben ko, tgk sendiri...pak tua bz nihh!...

Shahazrin Saharudin said...

salam CMG
25 kali 4 = 100.. boleh lagimintak share nieh... hehehe

Sis-Lin said...

wah..tq tq mat..aku suka respi yg nih..
mmg sesuai dgn aku yg berdiet ni..sbb aku jemu ko mkn yg rebus jek..kali ni ko bg respi kukus..mmg bagusss sangat2..tq tq tq mat.. :)

Ummi said...

Waaaa...Mat ko kaut sorang jek x igt akak eh...akak 10% dari ko punya dua puluh lima perseeennnn....okaayyy!

Mat Gebu said...

salam shah...
Hahhaa, boleh2 cuma bagi tau ben jee....sah2 terus cuti berblog 2 hari mamat tu..

salam linn...
Alooo achik linn, silap lorong lah komen..adehh, sah oberdose tongkeng's nihh..hehehe..

salam kak ummi...
Laaa akak nak juga ke..pasal tak cakap tu hari..tak pe saya settle kan nanti..abe rimau nak tak?

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

Salam ....

wahhh!! makin naiklah modal En. Ben nih...huhuhu... Mr. Mat join sekali ek? keyrill doakan korang berjaya ek! ahakz! ...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.