1 TAHUN DAH UMUR BLOG EN. BEN ASHAARI.

Salam semua, hari ni 9 September 2010 bersamaan 30 Ramadhan 1431 Hijriah, Blog Ben Ashaari menyambut ulang tahun yang pertama. Mat ambil kesempatan ini mengucapkan Selamat ulang tahun pertama untuk blog beliau, moga Ben akan terus mencurahkan idea2 yang lebih mantap, bernas dan berilmiah. Tak sangka dah setahun, mat sendiri mengenali blog beliau secara tak sengaja dan tertarik dengan gaya penulisan nya. Mungkin ada segelintir rasa pelik, sebab mat kerap kali menulis N3 pasal Ben...haa ada sebabnyaa...

Pada mat lah, Ben ni dia tak lokek ilmu, kalau berkongsi pun cakap secara nyata dan tak de ber"kias2"..atau "luu pikir laa sendiri!!"..kalau yang pandai tu boleh lahh, kalau macam kami ni, agak susah sikit, kalau fikir pasal baking atau mengoter sesuatu resipi tu tak de masalah. Jika orang sudah berbudi, kita pandai2 lahh menghargainya, umpama kata orang2 dahulu, jangan habis madu sepah dibuang, sudah dapat gading bertuah, tanduk tidak berguna lagi....

Ok sebelum menutup N3 ni, mat berharap sangat lah moga semua blogger2 jangan ada sifat iri hati, kalau kita rasa blog kita kurang bagus, silalah merendahkan diri bertanya pada mereka yang lebih bagus...tak jatuh maruah diri kita jika bersikap rendah diri. Erkk...betul ke eks mat gebu tulis macam ni..aku sendiri tak percaya laaaaa...Ok semua, Selamat Hari Raya!!..

Post a Comment

5 Comments

  1. Oh ye ke!?
    Happy Bday Ben Ashaari!
    Betol MG ckp, Ben tak lokek tips tips utk bloggers yg baru. Mcm MG jugak. Baik hati n pemurah! Ben, rajin2 kasi kiter tips ya..TQVM!
    Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
  2. @DMG ..jutaan terima kasih .. huhu.. nanes sat.. hehehe .. insyaAllah .. apa yang ku tahu , akan dikongsi bersama .. kata nak sama sama jutawan kan ? hahahaha .. guwau jer.. asal poket terisi dah la kan ..insyaAllah ..

    @FYB terima kasih... insyaAllah .. kalau ada tips baek punya , ben akan kongsi ..

    ReplyDelete
  3. salam FYB...
    Betul kan, jadi kalau FYB ada masalah apa2 berkaitan blog, sila lah tanya kat Ben..kalau ada masalah kewangan pun boleh, dia sedia membantu (nasihat....)..haha..

    Salam Inche Ben...
    Hahaha, amacam tadi tu, terkejut eks, sori yea, ter guna dalam IC nya..Jutawan tak nak, tekowan jadi laaa benn...

    ReplyDelete
  4. setahun dah???...
    tp ade 3000 pengikut???...wow....cm ne nk jdkan follower cm tuh??..bstnya..

    ReplyDelete
  5. miss nana...
    Pstt..Si Ben ada rahsia..ni nak gossip, dia guna benda2 halus..tu pasal polower dia sekejap je ramai..dediam jangan ngadu dengan dia pulak..rahsia kita berdua..syhhh!!!..hehe.

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.