BEN ASHAARI

Wednesday, August 18, 2010

BEN ASHAARI BUAT PAK TUA SEDIH.

Rabu, 18 Ogos 2010....Jam 12.41 pagi tadi masa mat melakukan penyemakan n3-n3 diblog tiffinbiru, sekali terperasan satu N3 terbaru dari blog Ben ..Tak ku sangka coretan N3 Ben pada malam 8 Ramadhan sungguh menyentuh naluri pak tua yang paling dalam. Membaca dengan penuh teliti dan secara tak langsung satu perasaan sedih singgah dalam hati ku yang agak keras, ketat dan degil ini..Arghh..ada kala mat sendiri tidak suka keadaan macam ni. Tapi kita sebagai manusia yang punya perasaan, tentulah akan merasainya...

Bennn...kejamnya koo buat mata dan hidung ku berair, muka ku bertambah ketat dan tekak ku menjadi lebih sakit!...Tapi coretan anda sungguh bermakna. Apa ingat bess ke kita nak buat satu N3 semata2 nak puji tulisan seseorang tu...itu bukan style mat gebu.. tapi yang ni sungguh ada makna tersirat untuk kita semua...anda pasti menyukainya dan merasa sedikit keinsafan bila selesai membaca...cuba baca N3 Ben yang ini.....

6 comments:

BEN ASHAARI said...

waah... tak sangka eh.. heheh..ingat keras.. saja buat entri gitu agar muka ketat mat tu longgar balik..ahahhaa

emunnn said...

salam..cik mat sy bg award kat cikmat..sudi2 la amik yea.. (,")

cutemummy said...

mmg menyentuh jiwa raga lah... tp lebih menyentuh jiwa bila mat yg keras jd lembut... :)

Mat Gebu said...

salam Ben...
Hahaha, ketat tu dah beransur lohey (longgar) sikit...

salam emunn...
Terima kasih ok nanti saya ambik yeaa...

salam cutemummy...
Hahaha, kan dah kata, kalau baca time malam kan, lagi sedeyy...nangess...lembut tu kejap je..tak sampai 10 minit keras balik dahh..ketat!!..

Suejoshua said...

Aku teringin nak tengok muka nko r Mat dikala sedey! adakah macam ghoper gaban atau shin chan...ampun Mat! dah nak balik Msia ni jadi kerek r plak! hehe

Mat Gebu said...

salam sue...
Aku kalau time nangess....adoii mak, cute koo, comey...pendek kata orang lain kalau tengok pun nangess sama..sebab terlebih sedey nengok aku..ahaks...tapi si ben tuu betul lahh semalam...mencisss koo aku...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.