TERIMA KASIH "BEN ASHAARI"..

Salam semua, nak buat satu N3 pendek....Terharu dengan N3 untuk "tiffinbiru" di blog "Ben Ashaari"... Ucapan terima kasih mat ucap kan pada beliau, yelah dalam sibuk2 membebel masih sempat menulis satu N3 untuk tiffinbiru. Kadang2 terfikir juga, pasal kesungguhan Ben berblog, kira tak buang masa, pantang masa terluang sikit, terus tulis N3 dengan idea2 terkini, kira macam bursa saham, kejap2 update..ligat kan dia berfikir. Jadi apa yang dia perolehi sekarang ni atas daya kesungguhannya dan sokongan dari teman2 blogger yang lain, macam pak tua ni cuma setakat meng"geli2" kan blog Ben saja...hahaha!!. Pada Ben, moga anda lebih berjaya pada masa2 akan datang...Sapalah tau Ben akan muncul salah seorang blogger femes di Malaya nanti...kita sama2 berdoa....Tak lupa untuk semua blogger yang memberi sokongan pada blog "senja" ku ini, terima kasihhh.....Blog masak2 akan bersiaran seperti biasa sebentar lagi.....

Post a Comment

7 Comments

  1. TAPI betul kata ben tu mat.mula2 saya berblog mat org yg pertama saya follow.saya ikut setiap inci yg ada dlm blog ni.kemudian saya jumpa hana.alhamdulillah.,sejak jumpa ben mat dan hana mula jadi follower saya.besar dan bangga sungguh hati.terimakasih mat.tak terhingga mekasehnya sebab dgn ada blog mat ni,.hampir semua sedara mara dan anak2 dara saya jd follower mat dan memasing dah pandai masak melaluinya.

    ReplyDelete
  2. Saya setuju dengan Ben.. Mat adalah guru di alam mana.. macam pernah saya postkan di blog saya dulu.. saya sentiasa.. ikut mat dari jauh.. Mat slow and steady ja.. saya suka!

    ReplyDelete
  3. happy teacher's day to teacher mat gebu..!! teacher di alam maya, teacher segala nya..!! terima kasih bebanyak ya mat..!!

    ReplyDelete
  4. epi teacher's day to mat gebu, banyak ajar saya resipi2 ..best sgt2..

    ReplyDelete
  5. salam anymz...
    Terima kasih dan terharu ni bila baca komen anda....hehe

    salam hann...
    saya pun ada baca...terharu juga bila ada orang ingat kat kita....huhu.

    salam Mulan...
    Alahi hai kak mulan, saya ni apa lah sangat kak, setakat share resipi2 biasa jeee...

    salam socloase 2213...
    Terima kasih...kita sama2 share dan bertukat2 idea memasak.

    ReplyDelete
  6. cik mat...
    thanks sbb buat sy selalu nak merempit ke blog cik mat ni...heheheheh

    ReplyDelete
  7. salam azian...
    sama2 dan saya berterima kasih juga atas kesudian anda...

    ReplyDelete

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.