BEN ASHAARI

Tuesday, April 27, 2010

KENA "TAG" LAGI!!....

PakTua di tag lagi....semalam buat tag dari "aibaks"..ari ni dari "puan siti rahayu" pulak....Cuba koo tengok, konon2 kucing tu aku..dan itik comey tu pulak, satu-"Puan Siti" dan satu lagi - "Aibaks".....hahaha... Pak Tua merenung dengan tajamnyaaa...siap koo orang!!... Tag macam ni kan mat pernah buat tau dulu, tapi takpe buat lagi sekali....Syarat2nya seperti berikut.......

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


Ok, dalam folder ke-8 cuma ada 2 gambar je, jadi mat letak satu saje yea... Yang ni gambar "Norzalina Nordin", suami dan anak2 mereka semasa mereka singgah di rumah Mat dulu....Tau tak dalam sejarah mat berblog, Kak Lina yang pertama kali singgah, kira mencemar duli..Terkejut juga masa tu. Tapi mat terima dengan rasa berbesar hati. Kak Lina ni pada pandangan mat, seorang yang begitu merendah diri, tuturkata tersusun dan cara percakapan sungguh berhemah, bagaimana anda lihat dia di kaca TV, begitu jugalah secara peribadinya...tak ubah sikit pun. Begitu lah serba ringkas pasal gambar diatas tu Memandangkan mat tak boleh nak fikir sapa mangsa seterusnuya..jadi mat tak tag sesapa buat masa ni...Sekian terima kasih!!!!

6 comments:

aibaks said...

haha..pak tua kene tag lagi..hari ni je 2x..jgn mara yerk..biasa ler.. kitorang bukan pe..saje je nak wat pak tua rase diingati..haha

Muna said...

Pasai apa dok panggil paktua pulak ni?

ain said...

lerr baru tagg.. hihihihi

Nina Suria said...

salam ah mat, kakmOn dah amik foto syomel kusying ngan itik tu.. Halalkan yah

p/s kak Norz kabare?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam malam abg mat,,
tu dia, kusss semangat...terkejut ayu kena jeling kat abg mat..sampai takut pandang bawah lagi..

ampun abg mat, taubat tak buat lagi...kikikikikiki

Mat Gebu said...

salam aibaks...
Hahahaha, tak pelah, janji orang ingat dgn pak tua...yang belum berapa nak tua..hahaha

salam muna...
Apa nak buat muna, memang ceQ nak tua pun..tapi tua sikit..kalau dgn mamafami, dia more matured..hahaha, mati lah kena lipat dgn mama sat lagi..

salam ain...
hahaha, ha..tag lagi ke?...pitammmm!!

salam kak mon...
Hehehe, comey kan kak mon kucing tuu...rasa2nya kak lina waras2 sajaa...

salam puan siti...
hahaha, alahh, lepas kena tenung terus juling...hahahaha..