BEN ASHAARI

Friday, January 22, 2010

SELAMAT HARI LAHIR BONDA KU.....

P1160477
As'laikum semua, hari ni "22 hb January", ialah hari kelahiran bondaku yang tercinta "Puan Jamaliah"... Moga bondaku dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan dipelihara kesihatan oleh Allah SWT... Mat tak buat kek, sebab bonda sendiri bukan lah penggemar kek, kalau pulut kuning tu dia suka lahh (tapi kan, pulut kuning tu, bonda yang buat sendiri..hehehhe). Sempena hari lahir ini, mat ucapkan jutaan terima kasih dan sedia maklum, jasa2 mu memang tidak terbalas sehingga hembusan nafas ku yang terakhir....tapi percaya lah, bonda ibarat separuh dari nyawa ku... Tak lupa mat ucapkan selamat hari lahir untuk teman blogger pinggan antik "Puan Hidayat Hussein" atau lebih dikenali sebagai "Yatt" dan juga pada mereka yang menyambut hari kelahiran pada hari ini...moga panjang usia, murah rezeki dan dipermudahkan kehidupan di dunia dan juga akhirat kelak...Moga Allah swt merahmati kita semua....Untuk resipi pulut kuning tu boleh rujuk disini.... dan udang yg tertonggok tu, resipi ada kat n3 semalam.....enjoy!!!

Terima kasih mat pada "Kak Intan"..atas tanda ingatan istimewa untuk bonda mat...lawa kan jambangan bunga rose tu...tau dak, kak intan ni kan citarasa dia ada "kelas" tau...dan teliti, itu dari firasat hamba...hehehe, terima kasih sekali lagi!!..

15 comments:

~Yatt~ said...

salam cik mat..
thanks banyak2 atas ucapan selamat..moga bonda cik mat pun sentiasa dilimpahi rahmat dari Allah & dikurniakan kesihatan yang baik..aminnn..

fitty's pinky rose cottage said...

Salam cik mat

selamat hari lahir utk bonda cik mat, muga panjang umur, sihat selalu & murah rezeki..

Jun said...

mat...on behalf...selamat harijadi kat Mak Yah ye...muga panjang umo murah rezeki....ko masak ape2 spesel x? hehe

ain said...

selamat hari lahir utk bonda mat!! semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yg baik dan dirahmati Allah selalu!!Amin!!

Ummi said...

Mat, salam kasih sayang dan peluk cium untuk bonda Mat...Selamat Ulangtahun kelahiran buat Mak Yah semoga sentiasa diberkati, dipanjangkan umur, diberikan tubuh badan yg sihat dan dalam lindungan Allah swt. selalu...amiiinn..

Mat bg hadiah apa kat bonda tuh? Huk alaa..x aci ko, igt ko masakkan pulut kuning tu bonda, terbalik lak, ko tukang tibai je eh..hehe...ada lebih hantar sini sikit Mat, nak amik berkat n x tahan tgk udang tertonggok tu ha..hehe

echah_syed said...

hepi besday utk mak hang mat..untung mak hang ada anak mithali mcm hang.. :)

semoga diberi kesihatan yg baik dan dipermudahkan ALLAH swt dlm semua urusan amin.

mai sepiring pulut kuning tu!

atie said...

Salam Mat...

Eh... birthday ibu mat sama ngan birthday saya la....22jan.. boleh sambut birthday sama nie... kirim salam happy birthday pada ibu mat ye..sedapnya pulut kuning tu...

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam cikmat
lama noi ta singgah sini...
ape2 pon selamat ulang tahun buat bonda cikmat...moga panjang umur n murah rezeki...

masz_73 said...

Salam mat,
sampaikan salam hepi besday kek omak ko tu yo... semogo murah rezoki, dipanjangkan usio, kesihatan yg baik, dan semogo bahagio selalu larr yok!.. alahaiii, tingatlak kek mak den... :)

Nannie said...

salam Mat ,

Akak ucapkan Selamat hari lahir buat ibu tersayang cik Mat , moga ibu cik Mat sentiasa dilindungi Allah dan dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik , amin .

MamaFaMi said...

Selamat Hari Lahir buat bonda Mat. Semoga beliau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan di dalam peliharaan Allah sepanjang masa. Amin

englishvintages said...

salam, mat. selamat ulang tahun pada bonda mat ..semoga murah rezeki dan di beri Allah kesihatan yg baik...salam pada bonda tercinta juga...

sonata anak kancil said...

selamat hari lahir buat bonda Mat- semoga sentiasa sihat alafiat....

Mat Gebu said...

Terima kasih pada semua..moga allah memberkati kita semua..

NekPP said...

salam CMG..
salam hari lahir utk ibunda CMG..

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.