December 2009 - Dapur Tanpa Sempadan...

Thursday, December 31, 2009

Wednesday, December 30, 2009

Tuesday, December 29, 2009

KUIH BAKAR

2:00 PM 13
Salam untuk semua, dah beberapa hari teragak nak makan kuih bakar. Bukan tak boleh beli, tapi saja je nak buat, lagi pun nak membuatnya buk...
Read More

Monday, December 28, 2009

Saturday, December 26, 2009

Sunday, December 20, 2009

BAHULU LAPIS

3:37 PM 11
As'laikum semua, salam maal hijrah untuk semua umat Islam, masih belum terlewat kan ucapan tu....Kebelakangan ni mat sibuk sikit, memas...
Read More

Sunday, December 13, 2009

Thursday, December 10, 2009

Tuesday, December 8, 2009

Monday, December 7, 2009

Sunday, December 6, 2009

Saturday, December 5, 2009

MOCHA BUN

9:31 PM 3
As'laikum semua, selamat malam, sebenarnya nak masukkan n3 ni petang tadi, tapi siang tadi ada hal lain yang perlu dibereskan. Hari ni...
Read More

Friday, December 4, 2009

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.