February 2009 - Dapur Tanpa Sempadan...

Friday, February 27, 2009

Thursday, February 26, 2009

MURTABAK LAPIS

6:02 PM 8
Dah lama juga ingin mencuba murtabak lapis ni, biskut dah 3 - 4 kali beli, tak buat2 juga dan biskut pun dah habis dimakan cicah air kopi....
Read More

Wednesday, February 25, 2009

Tuesday, February 24, 2009

Monday, February 23, 2009

CUCUR UDANG

8:44 PM 10
Dah lama nak buat cucur udang, tapi malas jee memanjang, yelah kita kat Malaysia ni, kalau nak makan je, pi beli....daaah dapat!!!, tak su...
Read More

MEE KARI

6:52 PM 7
Hari ni mood nak bercerita agak kurang, mulut rasa berat, nak senyum pun macam malas....Kenapa lah agaknya....Ok lah, kita makan mee kari ...
Read More

Sunday, February 22, 2009

Thursday, February 19, 2009

MEE PANGSIT

7:59 PM 12
Salam semua....hari ni mat teringin nak mencuba satu resipi yang namanya.....begitu menyeramkan uu...Mee Pangsit..dah dekat2 bunyi "P...
Read More

Wednesday, February 18, 2009

Monday, February 16, 2009

Sunday, February 15, 2009

Saturday, February 14, 2009

Friday, February 13, 2009

Thursday, February 12, 2009

Wednesday, February 11, 2009

Tuesday, February 10, 2009

Monday, February 9, 2009

IKAN CHUAN

7:51 PM 0
Salah satu masakan "authentic" kaum nyonya peranakan....Rasa ala2 ikan sweet sour jee, cuma sos plum digunakan. Resipi asal guna...
Read More

Sunday, February 8, 2009

Peringatan

AMARAN KERAS!!!!

DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK. HAKCIPTA TERPELIHARA.