BEN ASHAARI

Thursday, July 24, 2008

SOTO AYAM

Soto Ayam

Hari ni buat soto ayam untuk bonda mat berbuka puasa....Juadah ini jugak untuk kami makan. Sejak2 ni rasa malas sungguh nak masak....Biasa lah mood ni ada masa kan menurun macam harga saham.....kalau mood macam harga petrol, mesti tak reti turun punya, makin naik ada laaa...hehehe..

Soto Ayam

Resipi, mat tak sertakan lah sebab pernah buat beberapa kali dulu, kalau benda2 ulang tayang ni kadang kala org mcm jemu, cuma gambar je berbeza tapi "benda2" nya sama, ibarat macam cerita P.Ramlee, berpuluh tahun jalan cerita yang sama cuma dimainkan pada model2 TV yang berbeza....zaman dulu TV hitam putih, laaa ni kat TV Plasma....Tapi untuk rujukkan boleh lah tengok di sini.....

4 comments:

shima said...

sedapnyerrr soto tuh!!! plg berkenan kt pinggan putih panjang tuuuu...ikshhh dahlaaa berkenan kt makanan pinggan2 pun cun2 giloooo aisehhh jelesnyerrr kt u ni cik mat mesti berderet2 almari pinggan mangkuk u erkkk....

Jun said...

mat..nak wat soto..tp asyik delay aje...nnti la satu ari, akak wat gak...psssttt! akak x d tv plasma...huhu

deedah said...

seleranyer.. dengan bahan-bahan tersusun rapi :)
ujan sekarang nie...sedap pekena soto tu , Mat !!

saveme_zero said...

sedapnya soto.
nak buat...x buat2 pun...smpi mber sue tingin..wakakakak

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.