BEN ASHAARI

Tuesday, July 22, 2008

BUAH TANGAN DARI "IDA"

Hari ni mat dapat kiriman barang dari "IDA"....Tuan punya blog "sinarrasul", seronoknya dapat rempah orang terbang..jgn memain lepas ni aku boleh terbang...ahaks!!!...Mula2 mat dengar nama rempah ni dari "Nita", macam tak caya tau, nak gelak pun ada. Rupanya memang wujud, tapi tak pernah nampak kat belah Johor ni....Apa2 pun mat ucapkan ribuan terima kasih atas kiriman rempah dan juga keropok tu.....macam tak sabar nak cuba nih!!!

5 comments:

Daffodil said...

alhamdulillah.. murah rezki mat..

Zareda said...

cepat cik mat, masak gulai dengan rempah tu..

Mat Gebu said...

Jes...
Alhamdulillah kerana dan berterima kasih pada ida atas kiriman dia tu..

Zareda...
Uikk nama mcm is3 tauke "habib jewel" laaa..hehehe, mmg tak sabar i nak masak gulai tu, tunggu masa sesuai je nihh..

Ummi said...

Oyoyo...dpt buah tgan lak Mat?? Amboii ramai org sayang sifu sorang nih! Leh masak byak2 lagi la ek..macam2 rempah dah ada tu..hehe

Mat Gebu said...

kak ummi...
Hehehe...terima kasih byk2 lah pada yg sudi memberi...i lapp u all..ahakss, mati lah skandalll!!!!...

Disclaimer

Dunia masakan memang unik. Dari bahan-bahan asas boleh bertukar kepada ribuan jenis masakan yang berbeza rupa, gaya dan rasa.. Itulah keajaibannya... Tiada sempadan untuk berkongsi ilmu mengenainya....

AMARAN KERAS!!!!
DILARANG MELAKUKAN PENGAMBILAN SEBARANG MATERIAL TERUTAMA "GAMBAR" DARI BLOG INI TANPA IZIN DARI PEMILIK... HAKCIPTA TERPELIHARA.